شماره ۴۸۸ | ۱۳۹۳ پنج شنبه ۹ بهمن
صفحه را ببند
خبر

جیسون رضاییان به‌زودی محاکمه می‌شود
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: جیسون رضاییان به‌زودی محاکمه خواهد شد.
به گزارش ایرنا، غلامحسین اسماعیلی دیروز در حاشیه تجدید میثاق رئیس قوه‌قضائیه و مسئولان عالی قضایی با آرمان‌های امام راحل در حرم امام خمینی (ره) در جمع خبرنگاران افزود:  جیسون رضاییان روزنامه‌نگار آمریکایی ایرانی‌الاصل با خانواده‌اش در تماس است و ملاقات انجام می‌شود. وی اظهار داشت: نتیجه پرونده جیسون رضاییان بعد از قطعیت و اتمام دادرسی، اعلام می‌شود و او به‌زودی محاکمه خواهد شد.
جیسون رضاییان روزنامه‌نگار آمریکایی ایرانی‌الاصلی است که چندی پیش به همراه همسر و یکی از دوستانش بازداشت شد که کمی بعد از آن همسر و دوستش از بازداشتگاه آزاد شدند اما او همچنان در بازداشت است.

آیت‌الله مکارم‌شیرازی:  بوی خوشی از مذاکرات به مشام نمی‌رسد اما باید ادامه داد
این مرجع تقلید در درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، با اشاره به این‌که در حال حاضر ایران در شرایط سختی قرار دارد، گفت:  بوی خوشی از مذاکرات به مشام نمی‌رسد و این در حالی است که باید مذاکرات ادامه پیدا کند و اگر در این زمینه مشکلی به‌وجود آمد به‌طور قطع این مشکلات از سوی دشمنان است.
به گزارش فارس، وی با اشاره به این‌که باید وحدت جامعه را حفظ کنیم، گفت: برخی از افراد به فکر انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند، این در حالی است که باید به مشکلات روز توجه کنیم و برای انتخابات هنوز وقت بسیاری داریم. آیت‌الله مکارم‌‌شیرازی یادآور شد: در اخبار محرمانه، معاون سابق خزانه آمریکا ادعا می‌کند که مناقشات هسته‌ای اگر برطرف شود آمریکا موضع دیگری در برابر ایران پیش می‌کشد و اشتباه است که اگر گمان کنیم که تحریم‌ها به دلیل مسائل هسته‌ای است. 


تعداد بازدید :  272