شماره ۴۸۷ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۸ بهمن
صفحه را ببند
آب و هوا


... بارش برف در استان تهران
بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی هوا‌شناسی، از ظهر روز امروز تا اوایل روز پنجشنبه ابتدا در غرب و سپس شمال غرب، البرز مرکزی و غربی و سواحل مرکزی و غربی دریای خزر، ابرناکی و بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود. این وضعیت در بعد از ظهر روز پنجشنبه در غرب، ‌ جنوب غرب و نواحی مرکزی کشور رخ خواهد داد.
آسمان تهران امروز نیمه ابری، در بعد از ظهر ابری و اوایل شب همراه با بارش پراکنده، گاهی وزش باد و در ارتفاعات با بارش برف پیش‌بینی می‌شود. حداقل و حداکثر دما در این روز ۴ و ۱۱ درجه سانتیگراد خواهد بود. روز پنجشنبه نیز آسمان پایتخت
نیمه ابری با احتمال بارش پراکنده و گاهی وزش باد وجود دارد. حداقل و حداکثر دما در این روز ۶ و ۱۲ خواهد بود. استان تهران امروز به ویژه در ساعات پایانی روز شاهد بارش باران به صورت پراکنده و خفیف و در ارتفاعات به شکل برف خواهد بود.
در شبانه‌روز گذشته بندرعباس مرکز استان هرمزگان با بیشینه دمای ۲۵ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی با کمینه دمای منفی ۳ درجه سانتیگراد سرد‌ترین شهرهای کشور طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند. طی روزهای گذشته استان‌های آذربایجان غربی و‌ چهارمحال و بختیاری، سرد‌ترین و استان‌هرمزگان، گرم‌ترین استان‌های ایران بودند.

 


تعداد بازدید :  249