شماره ۴۸۴ | ۱۳۹۳ يکشنبه ۵ بهمن
صفحه را ببند
دبیر شورای نگهبان:
22 بهمن باید توی دهن آن‌هایی بزنیم که می گویند حصر باید برداشته شود

آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت:  برخی چراغ سبزهایی به دشمن می‌دهند که باید در مسأله هسته‌ای، اقتصاد و سیاست با آنها کنار آمد و این رویارویی با مردم و انقلاب اسلامی است.
به گزارش ایرنا، آیت‌الله «احمد جنتی» روز گذشته در همایش سراسری ستادهای دهه فجر انقلاب اسلامی گفته است:  این خطر است که افرادی که نقشی در مدیریت‌ها دارند این طور باور کنند که دیگر نمی‌شود مقاومت کرد و مردم مقاومت   نمی‌کنند.
مردم وقتی می‌بینند کمبود، فشار اقتصادی و بیکاری وجود دارد، تاب تحمل ندارند و آن وقت می‌گویند باید تسلیم شد و دشمن هم همین را می‌خواهد که شما به این نتیجه برسید.
عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید براینکه باید اقتصاد را فعال کرد و تولید را بالا برد تا مشکلات حل و دشمن ناامید شود، اظهارداشت:  خیلی‌ها امید بسته‌اند که تحریم‌ها مردم را به زانو در می‌آورد و مردم وقتی شکست خوردند تسلیم می‌شوند. بعضی از همین افراد که خداوند شرشان را از سر مردم کوتاه کند اظهارتی می‌کنند و
 چراغ سبزهایی به دشمن می‌دهند که به هرحال باید در مسأله هسته‌ای، اقتصاد و سیاست کنار آمد و اینها رویارویی با مردم، انقلاب اسلامی و خون شهدا و جهادگرانی است که هشت‌سال جنگیدند و
همه چیز خود را تسلیم خدا کردند و خدا هم نصرتشان داد.
آیت الله جنتی افزود: فتنه یعنی براندازی نظام. ما باید در22 بهمن در دهن آنهایی بزنیم که هی ادعا می‌کنند باید حصر برداشته شود. یعنی فتنه‌گر آزاد شود تا دوباره فتنه کند.
آن افکاری که عرض کردم قدری انحرافی کار می‌کنند و خیلی هم تفسیر دارند، این 22 بهمن پیام مردم این است که با براندازی به هر صورت مخالفند؛ چه فتنه‌گری باشد، چه صورت های دیگر.
وی افزود:  مردم خوشحالند از این کار. حالا چهار نفر پیدا می‌شوند که ناراحت هستند. تریبون دستشان می‌آید و زبان دراز هم دارند و شروع می‌کنند به حرف زدن. مگر جامعه، نظام و مردم و هفتاد، هشتاد‌میلیون نفر باید به حرف اینها گوش کنند؟ و اینها سیاست‌های کلی نظام را زیر سوال ببرند؟ این سیاست‌های کلی نظام است و چیز جزیی و موردی نیست و باید تا جایی که توان داریم شورای هماهنگی و دیگران که نقشی در تبلیغات دارند این مطلب را به شکل عریان نشان دهند که دشمن چه می‌خواهد انجام دهد.


تعداد بازدید :  205