شماره ۲۵۲۵ | ۱۴۰۱ شنبه ۲۴ ارديبهشت
صفحه را ببند
5 ماساژ عجیب و غریب در جهان

در حالی که اکثر اسپاها به ماساژ بافت عمیق و ماساژ صورت می پردازند، برخی از آنها مسیر آزمایشی را دنبال می کنند. در واقع این مراکز به نام سلامتی و زیبایی، زنان را در نیتروژن مایع منجمد کرده‌اند، در اتاقک‌های نمک شناور شده‌اند و به ماهی‌ها اجازه داده‌اند که لایه‌هایی از پوست مرده بدنشان را بخورند. در ادامه با 10 ماساژ عجیب و غریب در جهان آشنا شوید.

            ماساژ مار
ماساژ مار قطعا برای افراد ضعیف نیست! برخی از اسپاها ماساژ مار را ارائه می دهند. نکته قابل توجه در اینجا این است که مارهای بزرگتر به درد عضلات کمک می کنند، در حالی که مارهای کوچکتر یک احساس غلغلک نرم ایجاد می کنند.

          ماساژ گیشا
 ظاهراهدف از این ماساژ رسیدن به راز باستانی زیبایی گیشا است. این ماساژ صورت برای پوست های نسبتا چروکیده انجام می شود و پوست شما را درخشان می کند اما به قیمت پوشاندن پوست شما در مدفوع کم آب پرندگان!

              ماساژ کاکتوس
 بله درست خواندید؛ ماساژ کاکتوس. زیاد نگران نباشید، کاکتوس خاردار نیست و به صورت مخلوط ریز آسیاب شده است. شایعه شده است که این کاکتوس مایع سموم را می مکد و پوست شما را آبرسانی می کند

             ماساژ با طلای 24 عیار
برای یک درمان واقعاً لوکس، تمام تلاش خود را انجام دهید و صورت خود را با ماسک طلای 24 عیار بپوشانید. این سرم گران به لیفت و سفت شدن پوست کمک می کند. البته باید گفت که این نوع ماساژدرمانی در برخی از سالن های لاکچری ماساژ در ایران نیز مرسوم است.

                ماساژ با نُت های موسیقی
این نوع ماساژ در اتاق هایی که با آکوستیک پوشانده شده انجام می‌شود. حمام های صوتی با استفاده از دنباله ای از کاسه های کریستالی انجام می‌شود که می گویند چاکراهای بدن شما را هماهنگ می کند. بنابراین شما با نت های موسیقی ماساژ می گیرید و ریلکس می شوید.


تعداد بازدید :  255