شماره ۲۵۰۱ | ۱۴۰۱ يکشنبه ۲۱ فروردين
صفحه را ببند
عکس خبر

ایسنا- سجاد ۷ ساله و حسین ۱۴ ساله، کودکان مبتلا به سرطان اهوازی که رویای سوارکاری داشتند، با همکاری موسسه فرهنگی پنجمین فصل قشنگ و هیأت سوارکاری خوزستان به آرزویشان رسیدند. این دو کودک، سوار بر اسب با همراهی و تشویق مردم، دورتادور پیست سوارکاری نیروی اهواز را طی کردند. همچنین در مراسمی نمادین هیأت سوارکاری خوزستان لوح، مدال قهرمانی و تندیس سوارکاری به سجاد و حسین، تقدیم کرد.

ایسنا- اعضای سازمان مردم‌نهاد محافظان طبیعت شاد، اقدام به پاکسازی حاشیه زاینده‌رود، مادی نیاصرم و خیابان‌های اطراف چهارباغ از ته سیگار کردند. در پایان این برنامه، تمام ته‌سیگارهای جمع شده در گذر چهارباغ جمع‌آوری و برای استفاده در صنایع خاص ارسال شد.

ایرنا - همزمان با سالروز ملی فناوری هسته‌ای، روز شنبه ( ۲۰ فروردین‌ماه ۱۴۰۱) از دیوارنگاره دانشمند شهیدمحسن فخری‌زاده، با حضور حامد فخری‌زاده، فرزند شهید و جمعی از مدیران شهری در میدان شهدای ارتش رونمایی شد.

ایرنا - مراسم بیست‌وسومین سالگرد شهادت سپهبد صیادشیرازی صبح شنبه (۲۰ فروردین ۱۴۰۱)با حضور خانواده و جمعی از همرزمان و علاقمندان آن شهید برگزار شد. در پایان این مراسم مزار شهید صیادشیرازی، شهید آوینی و جمعی از شهدا غبارروبی و عطرافشانی شد.

 


تعداد بازدید :  304