شماره ۴۸۳ | ۱۳۹۳ شنبه ۴ بهمن
صفحه را ببند
در سراسر کشور رخ داد
محکومیت اهانت به پیامبر اعظم در راهپیمایی‌های بعد از نمازجمعه

شرکت‌کنندگان در نمازجمعه این هفته تهران همزمان با سراسر کشور با برگزاری یک راهپیمایی، اهانت نشریه فرانسوی شارلی ابدو به پیامبر اکرم (ص) را محکوم کردند.  مردم ایران اسلامی همصدا با مردم تمام شهرستان‌های استان تهران ضمن محکومیت اهانت به پیامبر اسلام، عشق و ارادت خود به پیامبر اعظم را اعلام کردند.
عاشقان محمد(ص) در تبریز
به حرکت درآمدند
مردم آذربایجان به‌ویژه تبریز در اعتراض به کاریکاتور پیامبر اعظم در نشریه فرانسوی که در آن به مقدسات اسلام و پیامبر توهین شده است، تجمع و تظاهرات کردند. نمازگزاران تبریزی ظهر دیروز بعد از اقامه نمازجمعه در اعتراض به کاریکاتور اهانت به مقدسات و وجود مقدس اشرف مخلوقات حضرت خاتم‌الانبیاء پیامبر مهربانی و رحمت از مصلای حضرت امام‌خمینی(س) تا میدان ساعت این شهر تظاهرات و راهپیمایی کرده و خشم و انزجار خود را از این اقدام آمریکایی صهیونیستی به نمایش گذاشتند. در این تجمع عظیم، مردم تبریز با سر دادن شعار‌های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر فرانسه، مرگ بر انگلیس، مرگ بر آل‌سعود و مرگ بر وهابیت و لبیک یا رسول‌الله به کاریکاتور علیه مقدسات مسلمانان و پیامبر نور و رحمت اعتراض کردند. در این راهپیمایی و تظاهرات که آیت‌الله شبستری نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز، آیت‌الله آل‌هاشم امام جمعه موقت تبریز و اسماعیل جبارزاده و روحانیون و جمعی از مسئولان حضور داشتند، مردم تبریز با غیرت دینی مثال‌زدنی خود فریاد  لبیک یا محمد(ص) سر دادند. گزارش فارس حاکی است، عاشقان محمد(ص) در این راهپیمایی اعلام کردند، عزت و شرف ما مسلمانان در گرو ایستادگی در مقابل دشمنان رسول‌الله بوده و مطمئن هستیم که پیروزی از آن مسلمانان است و شکست مخصوص دشمنانش خواهد بود و حاضرند مال و جان خود را در راه پیامبر رحمت و مهربانی فدا کنند. مردم تمام شهرهای استان آذربایجان‌شرقی در راهپیمایی بعد از اقامه نمازجمعه در اعتراض به توهین نشریه فرانسوی به ساحت مقدس نبی‌مکرم اسلام راهپیمایی کردند.
محکومیت هتک حرمت به ساحت پیامبر اسلام(ص) از سوی نمازگزاران قم
مردم قم پس از نمازجمعه این هفته به‌منظور محکوم کردن اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) راهپیمایی کردند.
مردم قم ظهر دیروز پس از اقامه نمازجمعه در حرم حضرت معصومه(س) به منظور محکوم کردن اقدام نشریه فرانسوی شارلی‌ابدو مبنی بر انتشار کاریکاتور موهن به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) راهپیمایی کردند. در این راهپیمایی که از حرم حضرت معصومه(س) تا چهارراه شهدا انجام شد، آحاد مردم قم با سردادن شعارهایی ازجمله «مرگ بر استکبار جهانی»، «وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد، لشکر دنیا نتواند که جوابم دهد» و... خواستار مجازات توهین‌کنندگان به ساحت مقدس حضرت محمد(ص) شدند.
در این راهپیمایی، آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور، حجت‌الاسلام محمدرضا آشتیانی و احمد امیرآبادی‌فراهانی نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی، رضا حافظی جانشین فرمانده سپاه استان قم، سردار مجتبی فرمانده نیروی انتظامی استان قم و جمعی دیگر از مسئولان استان در کنار اقشار مختلف مردم حضور داشتند.
طنین ندای «یا رسول‌الله» در آسمان کرمان
مردم سراسر استان کرمان بعد از اقامه نمازجمعه با برگزاری راهپیمایی، هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر رحمت و مهربانی را محکوم کردند.
در پی هتک حرمت نشریه فرانسوی شارلی ‌ابدو به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام(ص)، ظهر دیروز مردم سراسر استان کرمان بعد از برپایی نمازجمعه با برگزاری راهپیمایی این هتک حرمت را محکوم کردند.
مردم شهر کرمان پس از پایان نمازجمعه با شرکت در راهپیمایی و با سر دادن شعارهایی ازجمله «لبیک یا رسول‌الله»، «مرگ بر آمریکا، مرگ بر صهیونیست»، «این سخن جاوید روح خداست، ام‌الفساد قرن ما آمریکاست»، «اتحدو شعار ماست، این شعار افتخار ماست» و «امت فدای احمد، لبیک یا محمد» این عمل وقیحانه را محکوم کردند. همچنین جمعی از مسئولان و مردم ولایتمدار کوهبنان پس از اقامه نمازجمعه ضمن پیمودن میدان شهدا، بلوار حضرت امام و چهارراه برق با فریادهای لبیک یا رسول‌الله، مرگ بر آمریکا، مرگ بر صهیونیست و... بار دیگر بر وحدت و همدلی جهان اسلام در پرتو فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری تأکید و این اقدام زشت و بی‌شرمانه را محکوم کردند. مردم ولایی شهرستان رفسنجان بعد از اقامه نمازجمعه در اعتراض به اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام حضرت محمد(ص) مسیر مصلای بزرگ امام خامنه‌ای تا میدان شهید صیاد شیرازی را با شعارهای ضد آمریکایی و ضد صهیونیستی راهپیمایی کردند و انزجار خود را به دشمنان اسلام نشان دادند. مردم و مسئولان شهرستان رابر نیز پس از اقامه نمازجمعه در محکومیت اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام، حضرت محمد(ص) با سردادن ندای لبیک یا رسول‌الله این اقدام وقیحانه کاغذ باطله فرانسوی را محکوم کردند.


تعداد بازدید :  507