شماره ۴۸۳ | ۱۳۹۳ شنبه ۴ بهمن
صفحه را ببند
روی خط خبر

بازدید سردار رادان از مرکز آموزش تخصصی هلال‌احمر استان تهران
رئیس مرکز مطالعات راهبردی نیروی انتظامی از مرکز آموزش تخصصی و مهارتی جمعیت هلال‌احمر استان تهران در شهرستان شهریار بازدید کرد.
سردار احمدرضا رادان رئیس مرکز مطالعات راهبردی نیروی انتظامی و هیأت همراه از تجهیزات و امکانات مرکز آموزش تخصصی و مهارتی هلال‌احمر استان تهران در شهرستان شهریار بازدید و با عوامل داوطلب و کادر مرکز گفت‌وگو کرد.
سردار رادان از پایگاه امداد و نجات بین شهری شهید حمید علیاء جمعیت هلال‌احمر استان تهران در شهریار نیز بازدید کرد.

کمک هلال‌احمر مازندران در توانمندسازی معتادان
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران از کمک این جمعیت در توانمندسازی معتادان این استان و یاری در بازگشت به جامعه خبر داد.
مهدی ولی‌پور مدیرعامل جمعیت هلال‌‌احمر مازندران در بازدید از مرکز بهبود و کاهش آسیب معتادان شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، توانمندسازی معتادان را برای برگشت به جامعه و کانون خانواده بسیار مهم برشمرد و برای ارایه کمک‌های حمایتی در حد مقدورات جمعیت هلال‌احمر استان قول مساعد داد.

اهدای ۵۰ واحد خون به نیازمندان در سرایان خراسان‌جنوبی
داوطلبان جمعیت هلال‌احمر شهرستان سرایان در استان خراسان‌جنوبی بیش از ۵۰ واحد خون به نیازمندان اهدا کردند.
جواد واحدی سرپرست جمعیت هلال‌احمر سرایان گفت: «این طرح در راستای حمایت از سلامت، حمایت از انسان‌های بیمار و نیازمند و ارایه خدمات عام‌المنفعه و بشردوستانه از سوی هلال‌احمر و داوطلبان خیر صورت می‌گیرد.»

پیشرفت 80‌درصدی ساخت مرکز آموزش‌های هلال‌احمر در اندیمشک
رئیس جمعیت هلال‌احمر اندیمشک از پیشرفت 80‌درصدی احداث دومین مرکز آموزش‌های تخصصی هلال‌احمر کشور در این شهرستان خبر داد.
علی قلاوند گفت: «برای ساخت فازهای یک و دو این مرکز تاکنون 20‌میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و برای تکمیل آن به 10‌میلیارد ریال اعتبار نیاز است.»

کلانشهر شیراز، نیازمند انبارهای اقماری امداد و نجات
معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان فارس گفت:  کلانشهر شیراز نیازمند انبارهای اقماری امداد و نجات است تا در زمان وقوع حوادث احتمالی، روند خدمت رسانی و توزیع اقلام امدادی میان مناطق آسیب‌دیده با سرعت و سهولت بیشتری صورت پذیرد.
دکتر علیرضا حکمت افزود: «در راستای تحقق بخشی از اهداف مرکز دیده بانی و آینده‌نگاری جمعیت هلال احمر، استان فارس نیازمند حداقل ۵ انبار منطقه‌ای امداد و نجات در محدوده‌های جغرافیایی شمال، جنوب، غرب، شرق و مرکز استان است.»


تعداد بازدید :  379