شماره ۲۴۴۹ | ۱۴۰۰ يکشنبه ۳ بهمن
صفحه را ببند
عکس خبر

باشگاه خبرنگاران جوان - آبشار گنجنامه با ۱۲ متر ارتفاع در مسیر صعود به ارتفاعات کوه الوند و در پنج کیلومتری غرب همدان کنار کتیبه‌های گنجنامه قرار دارد. این آبشار دارای آب دائمی است و در زمستان‌ها نیز در جریان است. در پی بارش‌های زمستانی چند روز اخیر و برودت هوا، آبشار گنجنامه همدان منجمد شد و جلوه زیبایی برای گردشگران ایجاد کرد.

واحد مرکزی خبر- استاندار کرمان اعلام کرد: «6 بالگرد، امدادرسانی هوایی در مناطق سیل‌زده استان داشتند و گروه‌های آفرود نیز در منطقه حضور یافتند.» او افزود: «باتلاق ایجادشده در دشت جازموریان باعث می‌شود که نتوانیم با خودرو به کمک مردم برویم.» او با یادآوری اینکه منطقه جنوب استان کرمان یک منطقه سیل‌خیز است ،گفت: «حجم بارندگی‌های اخیر بسیار زیاد و شدید بود و به‌گفته ساکنان منطقه بی‌سابقه بوده است.نیروهای امدادی، بسیج و سپاه در منطقه مستقر شده‌اند که به محض فروکش کردن آب امدادرسانی آغاز شود.»

واحد مرکزی خبر- در پی فعالیت یک سامانه بارشی در استان همدان، ارتفاع برف در برخی از نقاط استان همدان به ۲۰ سانتی‌متر رسیده است. بارش برف پس از گذشت حدود یک‌ماه از فصل زمستان در همدان موجب حضور مردم در کوچه‌وخیابان‌ها و شادی آنها شد. در دامنه کوه الوند به‌علت بارش برف، جمعیت زیادی برای تفریحات مختلفی مانند تیوپ‌بازی و برف‌بازی جمع شده‌اند.

تسنیم - نمایشگاه ایران ژئو نخستین نمایشگاه حوزه اطلاعات مکانی است که روز پنجشنبه در محل سالن خلیج‌فارس نمایشگاه بین‌المللی تهران آغاز به‌کار کرد.


تعداد بازدید :  239