شماره ۲۴۲۴ | ۱۴۰۰ پنج شنبه ۲ دي
صفحه را ببند
عکس خبر

ایسنا- صبح چهارشنبه (یکم دی) قطار تندرو مسیر کرج - گلشهر به سمت ایستگاه تهران (صادقیه) با قطار دیگری در ایستگاه چیتگر برخورد کرد و چندین مصدوم برجای گذاشت که دست‌کم ۱۱ نفر از آنها روانه بیمارستان شدند و حال یک نفر وخیم اعلام شد. علت حادثه هنوز اعلام نشده و این موضوع از سوی کارشناسان در دست بررسی است تا دلایل دقیق آن مشخص شود.

تسنیم - در سال ۱۴۰۰ میزان ۹۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی استان مازندران گل‌های نرگس کشت‌شده که سهم ساری ۱۵ هکتار می‌باشد. جویبار با بیش از ۶۵ هکتار سطح کشت، بیشترین سهم از برداشت گل نرگس در مازندران را داراست.

تسنیم - مراسم تشییع شهیدحسن ایرلو، سفیر جمهوری اسلامی ایران در یمن و جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس صبح دیروز (چهارشنبه ۱ دی) از مقابل مسجد پیامبر اعظم(ص) واقع در شهرک شهید محلاتی برگزار شد.

تسنیم - سد قوسی، وزنی «کبار» قم که به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین سدهای قوسی جهان شناخته می‌شود، در حدود بیست کیلومتری شهر قم قرار دارد. ارتفاع این سد ۲۶ متر و طول ۵۵ متر، دارای یک برج آبگیر است که با قدمتی تاریخی نقش مهمی در کشاورزی منطقه ایفا نموده است. مخزن این سد که در بارش‌های سال ۱۳۹۸ به‌صورت کامل پر شده بود، با کاهش بارش در سال‌های اخیر، این روزها در وضعیت نگران‌کننده‌ای به‌سر می‌برد.

 


تعداد بازدید :  292