شماره ۲۴۱۲ | ۱۴۰۰ پنج شنبه ۱۸ آذر
صفحه را ببند
بالا رفتن قدرت فروش مردم!

شهرام شهیدی طـــنــزنـویــس

نمی‌شود که همه در این کشور بزنند تو کار مشاوره و پاسخ به پیام‌های تلفنی اما ما در شهرونگ دست روی دست بگذاریم و وارد این حیطه نشویم. بنابراین امروز تلفن‌ها را باز گذاشتیم تا تماس گرفته و از ما مشاوره بگیرید:

بنده یک فروشنده نوبت در صف معاینه فنی هستم. این روزها خیلی از مقام‎های سیاسی یا مسئولان اقتصادی کشور ، بِر و بِر تو چشم آدم نگاه و تایید می‌کنند مطابق شاخص‌های اقتصادی، قدرت خرید مردم نصف شده . تو را به خدا بگویید این جور خبرهای بد را یکهو به ما نگویند. سکته می‌کنیم.
  مشاور شهرونگ: اگر نیمه پر لیوان را ببینید متوجه می‌شوید که خیلی هم حرف بدی نمی‎زنند. بر اساس قوانین اقتصادی، وقتی قدرت خرید مردم نصف بشود حتما قدرت فروش مردم بالا می‌رود و می‎افتند دنبال فروش و پول گیرشان می‌آید. فقط کافی است در برهه حساس کنونی، دم‎پر کسی نباشید که یکهو وارد لیست فروش دوستان و آشنایانتان نباشید و کسی کار دست‌تان ندهد.

پژوهشگر امور علمی- تخیلی هستم. این روزها گاهی آدم پای اینترنت که می‌نشیند از بس سرعتش پایین است خوابش می‌برد. به نظر شما فلسفه سرعت پایین اینترنت چیست؟
 مشاور شهرونگ: عزیزجان، مردی که بتواند پای این سرعت اینترنت بنشیند پای زن و زندگی‌اش هم می‌نشیند.  صبرش زیاد می‌شود. وفاداری‎اش زیاد می‌شود.  بعدش هم خسته می‎شود برمی‎گردد به آغوش . . .  ببخشید آغوش بی‎ادبی است. به کانون گرم خانواده‎اش.   کلی محاسن دارد. بنابراین سرعت پایین اینترنت برای حفظ بنیان خانواده ضروری است.

   ابراهیم خودجوش هستم با 47 سال سابقه مطبوعاتی در داغ‎ترین روزنامه کشور ، پسر 5 ساله‎ام دیشب آخرین بیانیه افشاگرانه‎ام علیه برخی فعالان فرهنگی را پاره کرد . به نظر شما یکی از سرویس‎های جاسوسی غرب پسر مرا اجیر نکرده ؟
 مشاور شهرونگ: به نظر می رسد پسر شما نابغه است و قدرت درک و تحلیل بالاتری نسبت به هم‎سن‎های خودش دارد.   کسی که با این سن کم توانسته بدون خواندن متن، تشخیص بدهد که آن متن ارزش پاره شدن دارد حتما ضریب هوشی بالایی دارد .

 


تعداد بازدید :  95