شماره ۲۳۷۵ | ۱۴۰۰ چهارشنبه ۵ آبان
صفحه را ببند
عکس خبر

باشگاه خبرنگاران جوان| روزگذشته به علت اختلال در سامانه هوشمند سوخت، توزیع بنزین در جایگاه‌های سوخت سراسر کشور قطع‌ شد.

باشگاه خبرنگاران جوان- روستای شاه می‌لرزان از بکرترین جاهایی است که در گیلان باقی‌مانده و زندگی در این روستا هنوز به راه و روش‌های قدیمی در حال سپری شدن است. این روستا با حدود ۲۴۰ نفر جمعیت از توابع بخش خٌطبه سرای تالش در استان گیلان است که در آغاز راه مزارع برنج و مرکبات فراوان دیده می‌شود. سقف خانه‌های این روستا با سفال پوشانده شده است. عبور رودخانه، دره‌ای فراخ و عمیق، درختان تنومند، ستیغ‌های قله‌های مقابل و تنوع رنگ در جنگل مناظر بکر و جذابی را در محور به وجود آورده است.

تسنیم- مراسم امضای یادداشت تفاهم میان دولت ژاپن و نمایندگی سازمان جهانی بهداشت(WHO) در جمهوری اسلامی ایران با موضوع پروژه گسترش ظرفیت نظام سلامت در مقابله با بحران کرونا کووید(19 (COVID-  از طریق تامین تجهیزات پزشکی با حضور هیروتاکاماتسئو کاردار سفارت ژاپن در ایران، سیدجعفر حسین نماینده سازمان جهانی بهداشت در ایران و محمدحسین نیکنام مدیرکل روابط بین الملل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صبح دیروز سه‌شنبه ۴ آبان ۱۴۰۰ در دفتر سازمان جهانی بهداشت برگزار شد.

ایرنا- کشت محصول زعفران تاثیر قابل توجهی در زندگی روستانشینان منطقه شرق استان گلستان به ویژه دو شهرستان آزادشهر و رامیان گذاشته و مهاجرت در این روستا معکوس شده و بسیاری برای کار به این مناطق عزیمت می‌کنند.


تعداد بازدید :  304