چالش بر سر افزایش دستمزدها

کیوسک؛ نگاهی به روزنامه‌های جهان؛ سه‌شنبه 26 اکتبر 2021

گاردین پیشتاز طرح لغو تعلیق دستمزد بخش دولتی است که به اذعان این روزنامه «در بحبوحه بحران هزینه‌های زندگی» قرار است صورت بگیرد. صفحه اول همچنین تصویر و نقل‌قول‌هایی از افشاگر فیس‌بوک فرانسیس هاگن را نشان می‌دهد که روز دوشنبه شواهدی درباره غول فناوری به نمایندگان مجلس ارایه کرده است.

نیویورک‌تایمز

عکس یک نیویورک‌تایمز نمایی از بیت‌المقدس را نشان می‌دهد با این توضیح که این شهر مانند تمام زمین‌های اشغالی اسراییل زیستگاه انسان‌های مختلف با ملیت‌ها و ریشه‌های متفاوت است و اگر اعراب به دنبال سرزمین خود هستند، یهودیان هم همین‌طورند. این گزارش با تیتر «سرزمین قسم‌خورده چه کسی؟» گشتی در مناطق جدا افتاده سرزمین‌های اشغالی دارد.

دیلی‌میل

تیتر اصلی دیلی‌میل «افزایش دستمزد ریشی سوناک، وزیر دارایی بریتانیا برای 7میلیون نفر» است، اما این سوال را مطرح کرده که «چگونه باید هزینه آن را بپردازیم؟» این روزنامه می‌گوید دریافتی حقوق حدود 5.6میلیون کارمند از جمله پرستاران، معلمان و اعضای نیروهای مسلح افزایش خواهد داشت.

گاردین

گاردین پیشتاز طرح لغو تعلیق دستمزد بخش دولتی است که به اذعان این روزنامه «در بحبوحه بحران هزینه‌های زندگی» قرار است صورت بگیرد.

این گزارش می‌گوید اقتصاددانان هشدار داده‌اند که این اقدامات «افزایش تورم و کاهش اعتبار جهانی را جبران نمی‌کند». صفحه اول همچنین تصویر و نقل‌قول‌هایی از افشاگر فیس‌بوک فرانسیس هاگن را نشان می‌دهد که روز دوشنبه شواهدی درباره غول فناوری به نمایندگان مجلس ارایه کرده است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.