شماره ۲۳۷۴ | ۱۴۰۰ سه شنبه ۴ آبان
صفحه را ببند
عکس خبر

ایسنا- همایش ملی ایران مهربان با حضور برخی از مسئولین و خیرین دوشنبه ۳ آبان ماه در دفتر مرکزی کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار شد.

ایسنا- مسابقات قهرمانی استندآپ پدل بردینگ کاپ آزاد در جزیره قشم با حضور۸۰ شرکت‌کننده از ۳۰ مهرماه الی ۳ آبان‌ماه در قسمت بانوان و آقایان و در رده سنی جوانان و بزرگسالان در دو ماده ۱۵۰۰ متر با پارو و بدون پارو و ۵ کیلومتر با پارو در شهر سوزا قشم برگزار شد.

ایسنا- چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران پس از چهار روز برگزاری، با حضور سرپرست معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل باغ‌موزه وزیری شهر کرمان به‌کار خود خاتمه داد. در این آیین سرپرست معاونت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با استقرار دبیرخانه دائمی این جشنواره در کرمان موافقت کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان - شهر شیراز با توجه به اینکه جزء پنج کلانشهر ایران است اما از هوایی پاک برخوردار است. متأسفانه در سال‌های اخیر شاهد ساخت‌وسازهای فراوان در دامنه کوه‌های اطراف شیراز ازجمله کوه دراک که ورودی اصلی هوای پاک به این شهر است، هستیم و با توجه به موقعیت جغرافیایی شیراز و قرارگیری آن در دشت، اگر این ساخت‌وسازهای بی‌رویه ادامه پیدا کند در آینده‌ای نه‌چندان دور شاهد وارونگی و آلودگی هوا در کلانشهر شیراز هم خواهیم بود.

 


تعداد بازدید :  304