شماره ۲۳۷۴ | ۱۴۰۰ سه شنبه ۴ آبان
صفحه را ببند
کیوسک مطبوعات جهان

دیلی‌تلگراف
«دانشمندان می‌گویند: کاهش موارد ابتلای کووید در زمستان» عنوان گزارش اصلی دیلی‌تلگراف است که می‌گوید: «بر اساس الگوسازی‌ای که دولت مشاهده کرده است، موارد ابتلا به کووید در ماه نوامبر حتی بدون تدابیر شدیدتر کاهش می‌یابد. تصور می‌شود وزرا، پس از مشاهده برآورد «چند گروه» که نشان می‌دهد موارد ابتلا به‌سرعت در عرض چند هفته کاهش می‌یابد، اِعمال مجدد قوانین ماسک اجباری و کار کردن از خانه را به تاخیر بیندازند.»
دیلی‌میل
«افشا شد: سلاطین موادمخدر در اینستاگرام» عنوان گزارش اصلی دیلی‌میل است. روزنامه از تحقیقات خود درباره استفاده صدها فروشنده موادمخدر از اینستاگرام برای فروش حشیش به کودکان و سود سرشارشان از آن می‌نویسد و می‌گوید این مشکل در دوران قرنطینه به‌شدت رشد کرد. تصویر از تفریح شبانه مت هنکاک (وزیر بهداشت سابق بریتانیا) و معشوقه‌اش، جینا کولادانجلو (دستیار ارشد سابق مت هنکاک)، در گوشه‌ای دنج می‌گوید.
واشینگتن‌پست
«پاکستان در مبارزه با داعش به طالبان کمک می‌کند» عنوان گزارش واشینگتن‌پست است که گفته پاکستان از کانال‌های اطلاعاتی غیررسمی برای حمایت از طالبان در جنگ علیه داعش استفاده می‌کند. در این گزارش آمده: «به گفته دو رهبر طالبان، با توجه به اینکه حملات داعش در افغانستان در حال افزایش است، پاکستان از شبکه‌ای از کانال‌های غیررسمی برای تغذیه اطلاعاتی و پشتیبانی فنی از طالبان برای مقابله با این تهدید استفاده می‌کند.»

 


تعداد بازدید :  279