شماره ۲۳۶۵ | ۱۴۰۰ پنج شنبه ۲۲ مهر
صفحه را ببند
عکس خبر

ایسنا- در ساعت اولیه بامداد چهارشنبه 21 مهرماه، یک دستگاه تریلی در جاده سلفچگان-قم و در حاشیه بیمارستان امام رضا(ع) دچار حادثه شده و پس از برخورد با خودروی سواری وارد دو واحد تجاری فعال بین‌راهی می‌شود. در این حادثه که با آتش‌سوزی و تخریب کامل سقف یکی از واحدهای تجاری همراه بود، تنها راننده تریلی دچار مصدومیت جزئی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان- جمعی از بزرگان ادیان توحیدی شامگاه ۲۰ مهر ۱۴۰۰ به مناسبت هفته نیروی انتظامی با سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس پایتخت به میزبانی انجمن کلیمیان دیدار کردند.

تسنیم- ساری شهر رهاشده‌ای که میزبان کشورهای گردشگری اکو ۲۰۲۲ است. در مهرماه سال۱۳۹۸با پیشنهاد استانداری و اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی مازندران، شهر ساری به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو در سال ۲۰۲۲ انتخاب شد. متاسفانه بعد از گذشت بیش از سه سال از انتخاب ساری به عنوان پایتخت گردشگری، همچنان نه بناهای مرمت‌شده از سال‌های گذشته وضعیت مناسبی برای میزبانی دارند و نه دیگر ابنیه‌های تاریخی و دارای ثبت ملی شده.

تسنیم- مراسم استقبال از میثم دلخانی، محمدرضا گرایی و محمدعلی گرایی مدال‌آوران و همچنین محمدرضا مختاری و رحیم گیوی قهرمانان مسابقات جام‌جهانی کشتی فرنگی فارس با حضور پرشکوه مردم و مسئولان نظامی و انتظامی استان برگزار شد.


تعداد بازدید :  488