شماره ۲۳۶۵ | ۱۴۰۰ پنج شنبه ۲۲ مهر
صفحه را ببند
کیوسک

واشینگتن‌پست
«با قایق، با دوچرخه، پای پیاده؛ سفری برای واکسیناسیون»؛ «سفر برای واکسیناسیونِ دورافتاده‌ترین جوامع کلمبیا» عناوین گزارش اصلی است با تصویر تیم واکسیناسیونی که عازم نقاط دورافتاده برای واکسینه‌کردن مردم است. تیترِ «با مشاهده گزینه‌ها، میلیون‌ها نفر شغل خود را ترک می‌کنند» گفته: «4.3میلیون نفر آگوست شغل‌شان را ترک کردند، تقریبا 3درصد از نیروی کار. تعداد این افراد به بالاترین حد رسیده.»
نیویورک‌تایمز
تصویر اصلی نیویورک‌تایمز از افغانستان گفته: «توجه به نیازها در افغانستان» و «آوارگان افغانستانی در کابل. اتحادیه اروپا متعهد شد 1.15 میلیارد دلار کمک کند.» عناوین «وقفه در عرضه و ویروس مانع بهبود جهانی می‌شود» و «گزارش اقتصادی صندوق بین‌المللی پول به دسترسی نابرابر به واکسن‌ها اشاره می‌کند» گفته: «صندوق بین‌المللی پول در گزارش خود از  اقتصاد جهان گفته در حالی‌که اقتصاد دنیا برای یافتن جایگاهش تلاش می‌کند.»
تایمز
«تراکم در بزرگ‌ترین بندر، کشتی‌ها را مجبور به عقب‌نشینی می‌کند» عنوان گزارش اصلی تایمز است که بر هرج‌ومرج در بندر Felixstowe تمرکز کرده، جایی که کانتینرها انباشته شده و به‌دلیل کمبود راننده کامیون، امکان جابه‌جایی نیست. تایمز گفته: «محموله‌های کریسمس از جمله کالاهای معطل‌مانده است، شامل اسباب‌بازی، کالاهای برقی، دوچرخه و لوازم خانگی.Felixstowe  معمولا بیش از یک‌سوم محموله‌های واردات و صادرات بریتانیا را مدیریت می‌کند.»


تعداد بازدید :  428