شماره ۲۳۴۶ | ۱۴۰۰ شنبه ۲۷ شهريور
صفحه را ببند
جنایتی تلخ در پارس‌آباد
پسر ۱۱ ساله به دست پسرعمه‌اش به قتل رسید

پسری ۱۱ ساله به نام عرفان در اردبیل به دست پسرعمه‌اش به قتل رسید.
پسر 11 ساله پارس‌آبادی دلیل قتلش به خاطر اختلافات خانوادگی و کرکری بین جوانان و نوجوانان بوده است. سیدعبدالله طباطبایی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل درباره جزئیات این ماجرا گفت: «روز 19 شهریورماه خبری مبنی بر غرق شدن پسر 11 ساله در کانال آب شهرستان پارس‌آباد توسط قاتل عرفان که پسرعمه‌اش بود، اعلام شد. نیروهای هلال‌احمر بلافاصله شروع به جست‌وجوی کودک مفقودشده بودند که 6 روز جست‌وجو بی‌نتیجه ماند. بعد از اینکه تلاش‌ها برای جست‌وجوی مفقودی در کانال آب بی‌نتیجه ماند در نهایت جسد این نوجوان یازده ساله با سر جداشده در خشکی و در چاله‌ای بین روستای خلیل‌لو و کانال آب فتحعلی قشلاقی کشف شد. در همین حال قاتل با رد جنایت خود متواری شده بود.
با تحقیقات نیروی انتظامی پلیس آگاهی شهرستان پارس‌آباد قاتل این پسر 11 ساله دستگیر شد و در حال حاضر او در حال بازجویی است.»
طباطبایی با اشاره به انگیزه قتل نیز گفت: «اختلافات خانوادگی و کرکری‌های جوانان و نوجوانان، این حادثه تلخ را رقم زده است. هم‌اکنون نیز به دستور مسئولان قضائی، جنازه این نوجوان یازده ساله برای سیر مراحل قانونی به پزشک قانونی منتقل شده است.»


تعداد بازدید :  258