شماره ۲۳۴۴ | ۱۴۰۰ چهارشنبه ۲۴ شهريور
صفحه را ببند
عکس خبر

ایسنا- به دنبال اعلام افزایش ظرفیت واکسیناسیون سراسری کرونا، مراکزی در برخی شهرهای کشور برای انجام واکسیناسیون ۲۴ ساعته مشخص شده‌اند. در تهران نیز نخستین مرکز در سوله بحرانِ بزرگراه کردستان برای واکسیناسیون ۲۴ ساعته فعال شده است.

ایسنا- تابلوفرش سردرود، هنری آمیخته با نخ‌های ابریشمی بی‌نظیر در پایتخت تابلو فرش ایران است که از آیات قرآن کریم و مناظر زیبای ایران گرفته تا شاهکارهای هنری جهان همچون مونالیزا و شام آخر را به تصویر می‌کشد. در شهر سردرود در شهرستان تبریز، مردمان هنرمندی با قلب‌های بزرگ زندگی می‌کنند که از خانه هر یک، صدای دفه‌زنی و دستگاه نخ‌ریسی به گوش می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان- آذرماه سال ۹۷ با ثبت نظام تولید انگور ملایر در سازمان جهانی خواروبار و کشاورزی ملل متحد (فائو)، انگور ملایر شناسنامه جهانی گرفت و حق مالکیت برند جهانی برای تاکستان‌های این شهر ثبت شد. سالانه بیش از ۲۴۰هزار تن انگور از سطح باغات این شهرستان برداشت می‌شود و بخش عمده‌ای از آن به کشمش تبدیل‌شده و در سبد صادرات قرار می‌گیرد. شیره‌پزی هم در این شهرستان قدمتی دیرینه دارد و بخش دیگری از محصول انگور اهالی این شهرستان به شیره تبدیل می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان- چهارمین مرکز واکسیناسیون بهداری نیروی زمینی سپاه پاسداران در تهران افتتاح شد.


تعداد بازدید :  268