شماره ۲۳۱۳ | ۱۴۰۰ چهارشنبه ۱۳ مرداد
صفحه را ببند
عکس خبر

ایسنا- در حاشیه آخرین جلسه شورای پنجم شهر تهران که سه‌شنبه ۱۲ مرداد به ریاست محسن هاشمی‌رفسنجانی و پیروز حناچی، شهردار تهران برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان- با توجه به وضعیت قرمز استان کرمان و بالابودن آمار فوت افراد براثر ویروس کرونا، آرامستان کرمان ظرفیتی برای دفن متوفی جدید ندارد. با توجه به شرایط موجود قسمتی از جنگل پردیسان قائم، بزرگ‌ترین جنگل مصنوعی ایران تخریب و به آرامستان تبدیل ‌شده است، جنگل مصنوعی که استان را در مقابل طوفان‌های سالانه محفوظ نگه ‌داشته و بخشی از آن محل تفریح و استفاده ساکنان شهر کرمان بوده است. امکاناتی ازجمله پیست کارتینگ و موتورسواری و پینت‌بال و... در حال تبدیل به محل دفن افراد مبتلا به کرونا شده است. پیش‌ از این استاندار کرمان از بهره‌برداری از بهشت کریمان خبر داده بود که این آرامستان همچنان بی‌استفاده است و جنگل مصنوعی کرمان روزانه شاهد خاکسپاری افراد مبتلا به کرونا در دل خود است. روندی که منجر به آلودگی طبیعت و اثرات مخرب زیست‌محیطی در آینده خواهد شد.

ایسنا- بیمارستان سینای کوت عبدالله در شهرستان کارون خوزستان به‌عنوان تنها بیمارستان این شهر، روزانه درحال پذیرش بیماران مبتلا به کروناست.

یاشگاه خبرنگاران جوان- مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا شهید کشوری هوانیروز ارتش دیروز با حضور دکتر زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونای کلانشهر تهران و امیرسرتیپ دوم عفیف جانشین هوانیروز ارتش به صورت رسمی و با ظرفیت تزریق حدود هزار دوز تزریق واکسن آغاز به کار کرد.


تعداد بازدید :  329