تصمیم خوفناک آقای «معروف»

سعید معروف تصمیمش را گرفته؛ او احتمالا از والیبال خداحافظی و به آمریکا می‌رود

سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال بعد از رقابت‌های المپیک همراه هم‌تیمی‌هایش به ایران برنمی‌گردد و راهی آمریکا خواهد شد.

شهروند آنلاین: هنوز ناکامی تیم ملی والیبال در رقابت‌های المپیک توکیو و حذف زودهنگام از این رقابت‌ها را هضم نکرده‌ایم که خبری دیگر درباره این تیم کام دوستداران والیبال را تلخ کرده است. کسب 3 شکست متوالی در توکیو اتفاقی نبود که بتوان آن را باور کرد؛ به همین خاطر است که تبعات این ناکامی دامنگیر اعضای تیم ملی و مدیران فدراسیون شده و احتمالا شاهد تغییرات گسترده‌ای خواهیم بود.

یکی از این اتفاقات به ماجرای خداحافظی سعید معروف از تیم ملی والیبال برمی‌گردد. کاپیتان ایران که در سال‌های گذشته نام خود را به‌عنوان یکی از بهترین پاسورهای جهان مطرح کرده، حالا در 35سالگی خود را در چالش یک تصمیم بزرگ در دوران زندگی‌اش می‌بیند؛ تصمیمی که به خداحافظی او از تیم ملی و احتمالا مهاجرت به آمریکا برمی‌گردد.

معروف که همچنان جزو برترین پاسورهای والیبال جهان محسوب می‌شود، در تورنمنت اخیر نیز روی هم رفته عملکرد قابل قبولی داشت اما پس از شکست نزدیک مقابل ژاپن میزبان یکی از تلخ‌ترین اتفاقات دوران ورزشی خود را تجربه کرد و با اشک‌هایش صحنه تلخی برای والیبال دوستان رقم زد.

در این شرایط اخبار زیادی درباره احتمال خداحافظی کاپیتان تیم ملی والیبال به گوش می‌رسد و مسئولان والیبال نیز آن را تکذیب نمی‌کنند.

امیر خوش‌خبر، سرپرست تیم ملی والیبال که ارتباط بسیار نزدیکی با ملی‌پوشان و خصوصا سعید معروف دارد، موضوع خداحافظی‌اش را به‌طور تلویحی تأیید کرده است. او در این خصوص گفته است: «از حال و هوای سعید معروف این‌طور برمی‌آمد که او رفت که دیگر به تیم ملی برنگردد»!

سعید معروف توکیو را به مقصد آمریکا ترک کرده و همراه ملی‌پوش والیبال هم به ایران نخواهد آمد و همین موضوع باعث شده تا اخبار درباره‌اش بیشتر هم بشود. سرپرست تیم ملی در توضیحات خود درباره وضعیت کاپیتان تیم ملی اضافه کرده: «من به دلیل نزدیکی و کارکردن در سال‌های سال با معروف دلم نیامد پس از حذف و در این شرایط شخصا از او سوال کنم اما آن‌طور که معلوم است ترک اردوی تیم ملی و سفر معروف از توکیو به آمریکا برگشتی به تیم ملی نخواهد داشت.»

خوش‌خبر در پایان گفت: «امیدوارم در طی روزهای آینده این التهاب به وجود آمده کم شود و همه چیز آرام شود تا ببینیم می‌توانیم شاهد تغییر تصمیم او باشیم یا خیر.»

چیزی که فعلا مشخص است، سعید معروف تصمیمش را برای خداحافظی از تیم ملی و مهاجرت به آمریکا گرفته؛ اگرچه یکی دوسال پیش نیز معروف این تصمیم را گرفت اما با وساطت مسئولان فدراسیون دوباره به تیم ملی برگشت اما به نظر می‌رسد او روی تصمیمش اصرار دارد و قصد کرده در فضایی جدید زندگی خود را ادامه بدهد. بی‌تردید خداحافظی معروف حتی در 35سالگی موضوعی است که والیبال ایران را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد و باید دید در آینده چه اتفاقات جدیدی پیرامون کاپیتان تیم ملی والیبال رخ خواهد داد و او چه خواهد کرد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.