شماره ۲۲۷۹ | ۱۴۰۰ سه شنبه ۱ تير
صفحه را ببند
کیوسک مطبوعات جهان

تایمز
«فقط یک مسافر از 200 مسافر لیست کهربایی ویروس دارد» گفته یک مسافر از 200 مسافر کشورهایی که در لیست کهربایی انگلیس قرار دارند، هنگام بازگشت کووید مثبت هستند. عنوانِ تصویر «روز پدر»: در حالی که خانواده سلطنتی با اختلاف تازه‌ای بین پرنس چارلز و پسرش شاهزاده هری بر سر عنوان آینده آرچی، پسر هری، روبه‌رو است، شاهزاده ویلیام با فرزندانش جورج و شارلوت در ساندرینگهام ظاهر شدند.

نیویورک‌تایمز
تصویر کاندیداهای شهرداری نیویورک را در مکان‌های مختلف نشان داده: «مایا دی ویلی» با حلقه هولا‌هوپ در جشنواره‌ای در بروکلین؛ «اریک لروی آدامز» در بازدید از کلیسایی در بروکلین، «اندرو یانگ» در جشنواره‌ای در کنار مردم و «کاترین ای گارسیا» در حال یوگا در میدان تایمز. نیویورک‌تایمز از میلیاردرهایی گفته که دوباره به‌عنوان نیرویی قدرتمند در رقابت شهرداری ظاهر شده‌اند: «مفروش‌شدن مسیر یک شهرداری با انبوهی از پول».

واشینگتن‌پست
تصویر اریک اسمیت 36 ساله و پسران 9 و 7 ساله او را نشان می‌دهد که منتظرند در دومین رویداد سالانه «پدران سیاه مهم هستند» در روز پدر در واشینگتن شرکت کنند. برگزارکنندگان گفتند امسال دو هدف دارند؛ جشنی برای مردان سیاه و تشویق به واکسینه‌شدن. گزارشی درباره تأثیر پاندمی بر اقتصاد گفته اقتصاد به فوریه 2020 برنمی‌گردد. تغییرات اساسی رخ داده. شرکت‌ها و مصرف‌کنندگان برای سازگاری درتلاشند.


تعداد بازدید :  435