شماره ۲۲۶۹ | ۱۴۰۰ پنج شنبه ۲۰ خرداد
صفحه را ببند
مناظره در شهرونگ آفتابه لگن چند دست؟

شهرام شهیدی طـــنــزنـویــس

تصمیم گرفتیم برای مناظره سوم کاندیداها در شهرونگ میزبان‌شان باشیم.
شهرونگ:   دو پرسش مطرح می‌کنیم و  هر هفت کاندیدا به آنها پاسخ خواهند داد. یارانه‌های پنهان انرژی چقدر است؟ چرا باید حذف شوند؟ و برای استفاده از جوانان در ساختار کشور چه برنامه‌ای دارید؟
کاندیدای روکشی:  یارانه‌های پنهان انرژی چقدر است خیلی مهم است. مهم است که یارانه چقدر است. مهم است که پنهان نباشد. پنهان خیلی مهم است. حذف خیلی مهم است. جوانان از همین حذف‌ها به ساختار یارانه پنهان نفوذ می‌کنند. اینها پرسش‌های اساسی است و ما برای آن برنامه اساسی داریم.
کاندیدای پوششی: با سلام خدمت شما عزیزان و بینندگان و شنوندگان و فالوورها. عرض تبریک دارم به مناسبت پیروزی تیم‌های ملی فوتبال و والیبال و همچنین تبریک می‌گم حضور یکی از کارگردانان مطرح کشور در جشنواره فیلم مسگرآباد را.
شهرونگ:   وقت شما تمام شد.
کاندیدای سوزشی: بنده برای رفع بحران یارانه‌های پنهان، 75 وزیر زن در کابینه منصوب خواهم کرد. نگویید این تعداد وزارتخانه نداریم. شما با شعار دادن ما هم مشکل دارید؟ وقتی نمی‌گذارید من رویاهایم را مطرح کنم جوان بخت برگشته ایرانی چطور رویاهایش را مطرح کند؟ حالا که این‌طور شد من 87 وزیر زن منصوب می‌کنم.
کاندیدای رویشی: من خودم با انجام بوتاکس مدام جوان‌تر می‌شوم که میدان را خالی نکرده و جوانان هم سر کار باشند.
کاندیدای شورشی: آنچه باید شفاف مطرح کرد بحث زیربنایی اقوام است. همان‌طور که می‌دانید ایران رنگارنگ ما از اقوام گوناگونی تشکیل شده. من به مردم سرزمینم قول می‌دهم که به استفاده از تمام اقوام ترک، لر، فارس، کرد، عرب و بلوچ خودم اعم از سببی یا نسبی در پست‌های مهم کشور متعهد باشم تا با بکارگیری اقوام، ضمن تبیین شایسته‌سالاری، با این شعار به جنگ یارانه‌های پنهان بروم.« من و  همه اقوام من»
کاندیدای جوششی:  کاملا به مسأله مهمی اشاره کردید. به نظر من هم جوانان بزرگ‌ترین مشکل برای این سرزمین هستند.
کاندیدای پرسشی: من از شما می‌پرسم. آیا مشکل جوانان ما حضور در ساختار کشور است؟ آیا مشکل جوان ما یارانه پنهان است؟
شهرونگ:   آفتابه لگن هفت دست... شما خوانندگان خوب بفرمایید شام و ناهار چند تا؟

 


تعداد بازدید :  55