دستگیری 793 سارق و مالخر در رعد

در این طرح حدود 16‌هزار مورد کالای قاچاق کشف شد

چهل‌وپنجمین طرح رعد به دستگیری 793 سارق و مالخر و متلاشی شدن 43 باند سرقت منجر شد. 

سردار «حسین رحیمی» فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اجرای 320 حکم قضائی، گفت: «با تلاش همکاران‌مان در پلیس پیشگیری 793 سارق و مالخر دستگیر و در مجموع در این مرحله از طرح 43 باند سرقت متلاشی شدند.»

او با اشاره به کشف چهار‌هزار و 474 مورد اموال سرقتی، گفت:   «در این طرح تعداد 139 عدد خودرو و موتورسیکلت سرقتی کشف شد.»

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه در این طرح به 799 پرونده سرقتی رسیدگی شد، گفت: «همچنین 35 نفر محکوم متواری شناسایی و دستگیر شدند.»

سردار رحیمی با اشاره به اینکه ارزش اموال مکشوفه حدود 20‌میلیارد تومان می‌باشد، ادامه داد: «در طرح رعد 45 در حوزه قاچاق کالا حدود 16‌هزار مورد کالای قاچاق کشف شد. در این زمینه 14 نفر دستگیر شدند که ارزش اموال مکشوفه 4‌میلیارد و99‌میلیون تومان است.

رئیس پلیس تهران با تأکید بر اینکه برخورد با سوداگران مرگ همواره در برنامه کاری ماست، گفت: «در این طرح تعداد 249 خرده‌فروش مواد مخدر دستگیر و از این افراد 96 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد. در این طرح، پلیس مترو موفق به شناسایی یک نفر از اعضای باند قاچاق عتیقه شد و از او 253 قطعه انواع عتیقه‌جات و زیورآلات قدیمی کشف شد.»

او با اشاره به انهدام باند سرقت دوچرخه، گفت: «در این طرح با اقدامات صورت‌گرفته توسط عوامل کلانتری 125 یک مالخر حرفه‌ای دوچرخه، شناسایی و از مخفیگاه او تعداد 32 دستگاه دوچرخه مسروقه کشف شد.»

بازداشت مامور قلابی

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به دستگیری سارقی که تحت عنوان مأمور نیروی انتظامی اقدام به سرقت می‌کرد، گفت: «این مأمور قلابی در جنوب تهران دستگیر شد. از مخفیگاه او دو موتورسیکلت مسروقه، تعدادی کارت شناسایی جعلی، چند دست لباس پلیس، بی‌سیم و تعدادی تجهیزات نظامی کشف شد.»

سردار رحیمی با اشاره به متلاشی شدن باند سارقان حرفه‌ای موتورسیکلت در این طرح، گفت: «اعضای این باند دستگیر و از آنها 20 پلاک مسروقه، دو موتورسیکلت مسروقه و تعداد زیادی قطعات اوراق شده خودرو و مقادیری مدارک جعلی موتورسیکلت کشف شد. در این طرح 2 مزرعه رمزارز شناسایی و در این زمینه دو نفر متهم دستگیر و از آنها 72 دستگاه ماینر کشف شد.»

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه گشت امنیت اخلاقی به مأموریت‌های خود ادامه خواهد داد، گفت: «استفاده ابزاری از موضوعات امنیت اخلاقی جامعه، مصداق بداخلاقی انتخاباتی است.»

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.