شماره ۲۲۶۹ | ۱۴۰۰ پنج شنبه ۲۰ خرداد
صفحه را ببند
عکس‌خبر

باشگاه خبرنگاران جوان - با گذشت حدود ۱۵ روز از اعلام نهایی اسامی کاندیدا‌های انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ همچنان شاهد بازار کم‌رونق تبلیغات انتخابانی در سطح شهر تهران هستیم.

تسنیم - فاز سوم واکسن کوو ایران برکت در مرکز جامع سلامت علی بن‌ابیطالب شیراز صبح دیروز با حضور آیت‌الله لطف‌الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز و جمعی از مسئولین استانی به همت دانشگاه علوم پزشکی شیراز و ستاد اجرایی فرمان امام، افتتاح شد.

ایرنا- جلسه ستاد تنظیم بازار.

باشگاه خبرنگاران جوان - روستای «اردوگاه» در ۷۵ کیلومتری شهر قلعه گنج در استان کرمان واقع شده است. قالی کرمان تاریخ کهنی دارد، زنان ساکن اردوگاه هم سال‌هاست که با طرح و رنگ و نقشه‌های زیبا، تار و پود قالی را به‌هم می‌بافند تا بخشی از هزینه‌های خانواده را تأمین کنند. آموزش و توانمندسازی بانوان، از طرح‌های بنیاد مستضعفان در شهر قلعه گنج است که با اجرای آن، بانوان آموزش‌دیده در مدت یک‌سال، حدود یکصد تخته فرش تولید می‌کنند. دار قالی و مواد اولیه توسط بنیاد مستضعفان در اختیار خانواده‌ها قرار می‌گیرد و هنر دست این بانوان خریداری شده و فرش‌ها و قالیچه‌ها در بازار‌های داخلی به‌فروش می‌رسند.  قالیبافی نقش بسزایی در ایجاد اشتغال و کسب درآمد برای اهالی اردوگاه دارد.

 


تعداد بازدید :  188