شماره ۲۲۴۶ | ۱۴۰۰ سه شنبه ۲۱ ارديبهشت
صفحه را ببند
پایان 13 ساعت جست‌وجو در کوه

پیکر بی‌جان پسر ارومیه‌ای پس از ساعت‌ها تلاش در کوه کشف شد.
نجاتگران شهرستان ارومیه بعد از ۱۳ ساعت جست‌وجو جنازه بی‌‌جان کوهنورد را در ارتفاعات کوه سیر پیدا کردند.
این حادثه در طی تماس تلفنی با سامانه ۱۱۲ پاسخگویی اضطراری مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان مبنی بر مفقودشدن یک نفر در ارتفاعات کوه سیر شهرستان ارومیه اعلام شد. پس از دریافت اطلاعات مرکز ECO و اعلام فراخوان تیم‌های امدادونجات کوهستان شهرستان ارومیه انجام عملیات جست‌وجو در دو محور سیلوانا به سمت خوشاکو و محور کوه سیر به سمت روستای شلمکان از توابع روستای بند شهرستان ارومیه آغاز شد.
در این عملیات تیم کوهستان از پایگاه امدادونجات کوهستانی سیلوانای هلال‌احمر و دو تیم امدادونجات از هلال‌احمر شهرستان ارومیه و دو تیم آفرودسوار از نیروهای داوطلب جمعیت به استعداد پنج نجاتگر داوطلب،۱۶ نجاتگر داوطلب جمعیت را همراهی کردند.
 در عملیات جست‌وجو دو دستگاه خودروی کمک‌دار و دو دستگاه خودروی آفرود با جمعیت همکاری داشتند و همچنین سایر ارگان‌ها از جمله شهرداری ارومیه و عوامل ۱۱۰ نیروهای انتظامی نیز در محل حضور داشتند.
پس از ۱۳ ساعت جست‌وجوی بی‌وقفه در محورهای اعلام‌شده پیکر بی‌جان کوهنورد مذکور توسط تیم امداد کوهستان هلال‌احمر در محور سیر به سمت شملکان از توابع روستای بند شهرستان ارومیه پیدا شده و بعد از انتقال او به بسکت نامبرده به نقطه امن انتقال داده و جهت تکمیل مراحل قانونی تحویل عوامل انتظامی حاضر در محل شد.

 


تعداد بازدید :  337