شماره ۲۲۳۰ | ۱۴۰۰ چهارشنبه ۱ ارديبهشت
صفحه را ببند
عکس‌خبر

ایسنا- آیین تشییع پیکر مطهر سردار شهید سید محمد حجازی، جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه صبح دیروز در اصفهان برگزار شد. پیکر این شهید والامقام نخست در فضای بازِ دانشکده پرواز هوانیروز اصفهان با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی تشییع و سپس در گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده شد.

ایسنا- در قالب پویش هر هفته الف - ب – ایران از نخستین روتور توربین بخار ساخت ایران به صورت ویدیوکنفرانس به وسیله وزیر نیرو در کرج رونمایی شد. این روتور توربین ۸۲.۵ مگاواتی به وسیله متخصصان شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران ساخته شده که ایران با ساخت این روتور توربین بخار در میان پنج کشور برتر سازنده این روتورها قرار گرفته است. برای خرید این توربین از خارج کشور به ۹۰۰ میلیارد ریال (حدود سه میلیون یورو) ارز نیاز بود که با ساخت داخل این روتور تمامی هزینه‌های صرف‌شده به ۳۵۰ میلیارد ریال کاهش یافته است.

باشگاه خبرنگاران جوان- زولبیا و بامیه یکی از شیرینی‌های اصیل ایرانی است که همه ساله در ایام ماه مبارک رمضان در شهر‌های مختلف ایران عرضه می‌شود و در اغلب سفره‌های افطار جا دارد. پخت این شیرینی در ماه مبارک رمضان رونق قابل توجهی پیدا می‌کند به طوری که کارگاه‌های شیرینی‌پزی در این ماه بیشتر فعالیت خود را برای تهیه زولبیا و بامیه اختصاص می‌دهند.

تسنیم- ارتشیان لشکر ۳۰ پیاده گرگان و خادمین موکب علی ابن‌موسی‌الرضا بیش از هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان شهرستان گرگان تقسیم کردند.


تعداد بازدید :  337