شماره ۲۲۲۴ | ۱۴۰۰ چهارشنبه ۲۵ فروردين
صفحه را ببند
عکس‌خبر

ایسنا- در ادامه تزریق واکسن کرونا و واکسیناسیون افراد و گروه‌های خاص، سه‌شنبه ۲۴فروردین تزریق واکسن کرونا به پاکبانان و کارکنان سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان آغاز شد، در این مرحله تزریق واکسن کرونا برای ۱۵۰نفر از پاکبانان سمنان انجام می‌شود که امروز تعداد ۵۳نفر از آنها واکسینه شدند.

ایسنا- چهارمین جشنواره گل‌های لاله اراک از تاریخ ۱۵فروردین ۱۴۰۰ در کوی صنعتی این شهر آغاز به کار کرده که در این جشنواره بیش از ۱۲۰هزار گل لاله در ۴۳ واریته در کنار گل‌های بنفشه و درختچه‌های زینتی در زمینی به مساحت ۸هزار مترمربع کاشته شده است. به دلیل شرایط قرمز کرونایی استان بازدید از این جشنواره برای علاقه‌مندان ممنوع اعلام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان- چهل‌وسومین مرحله از طرح رعد سه‌شنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ با حضور سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس تهران در مرکز پلیس پیشگیری پایتخت برگزار شد. در این مرحله از طرح رعد ۸۶۴ سارق، زورگیر و قاچاقچی دستگیر شدند.

تسنیم- مدیرعامل بنیاد احسان از توزیع ۵۰۰هزار بسته معیشتی به ارزش ریالی ۲۰۰میلیارد تومان در بین خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد.

 


تعداد بازدید :  280