شماره ۴۷۴ | ۱۳۹۳ سه شنبه ۲۳ دي
صفحه را ببند
احزاب

لطف‌الله فروزنده سخنگوی جمعیت ایثارگران: حتماً دیدار شورای مرکزی این جمعیت با آیات موحدی و یزدی دبیران کل جامعه روحانیت و جامعه مدرسین تا پایان‌سال انجام خواهد شد. ما با دوستان جبهه پایداری و حزب موتلفه جلساتی داریم و برای تحقق وحدت با شخصیت‌های حقیقی و حقوقی دیدار خواهیم کرد و این مسأله از مهم‌ترین برنامه‌های ماست. (فارس)

میرزابابا مطهری‌نژاد رئیس ستاد انتخابات حزب مردم‌سالاری: کمیته انتخاباتی در حزب مردم‌سالاری تشکیل شده است. درخصوص انتخابات مجلس شورای اسلامی که‌ سال آینده برگزار خواهد شد، کشور را به 8 منطقه تقسیم‌بندی و برای هر منطقه گروه‌های مشاوران را تعیین کرده‌ایم. چگونگی ائتلاف با اصلاح‌طلبان را در کنگره حزب مردم‌سالاری که 9 بهمن‌ماه برگزار خواهد شد، مطرح کرده و به نتیجه می‌رسانیم. (تسنیم)

اسدالله بادامچيان نایب رئيس جبهه پيروان خط امام و رهبري:  ندا جمعي است که روش اصلاح‌طلبان را نمي‌پسندد. درواقع اين طيف مي‌گويد من اصلاح‌طلبي هستم که برخي از روش‌هاي اصلاح‌طلبان را نمي‌پسندم. درحال حاضر نمي‌توانيم درباره اين ائتلاف تشکيلات ندا و اصولگرايان سخن بگوييم بايد زمان بگذرد تا ببينيم چه مي‌شود. (آریا)

 


تعداد بازدید :  216