شماره ۴۷۳ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۲۲ دي
صفحه را ببند
کاهش تقاضا در بازار باعث شد
رقابت تخفیف دادن میان تولیدکنندگان کالاهای اساسی

این روزها بازار کالاهای اساسی باوجود تخفیف‌های ۱۰ تا ۳۰ درصدی، روزهای خوشی را سپری نمی‌کند و در این میان، تولیدکنندگان چشم انتظار مشتری و مردم هم در انتظار افزایش قدرت خرید هستند. به گزارش مهر، این روزها بیش از هر زمان دیگری چشم تولیدکنندگان به کرم مشتریانی است که با حضور خود در بازار، کسب و کار آنها را رونق بخشند. مشتریانی که اگرچه می‌خواهند این خواسته تولیدکنندگان را پاسخ گویند، اما قدرت خریدشان اجازه نمی‌دهد. گذری بر فروشگاه‌های زنجیره‌ای نیز این را به خوبی نمایان می‌سازد. به گزارش مهر، در راهروها و میان قفسه‌های پر شده از موادغذایی برندهای مختلف، مشتریانی به چشم می‌خورند که به دقت، قیمت‌ها را بررسی کرده و به تولیدکنندگانی پاسخ مثبت برای خرید محصولاتشان می‌دهند که در مقابل شناخته شده بودن برندشان، حتما تخفیف بیشتری ارایه کرده و تولید ارزان‌تری هم به بازار ارایه داده‌اند. تولیدکنندگان هم که هنوز دستورالعمل و سیاست مشخصی از دولت برای رونق خطوط تولیدی و افزایش تقاضای بازار دریافت نکرده‌اند، خود رأسا وارد بازار شده و با ارایه تخفیف‌هایی به مردم، تلاش دارند تا مشتریان بیشتری جذب کنند تا شاید با افزایش فروش، بتوانند خود را از رکود خارج کنند .

 


تعداد بازدید :  239