شماره ۴۷۲ | ۱۳۹۳ يکشنبه ۲۱ دي
صفحه را ببند
احزاب

محمدتقی علی‌حسینی سخنگوی حزب اسلامی كار: در آخرین جلسه شورای مركزی حزب، برخی از مسئولان اركان و بخش‌های حزب اسلامی كار با رأی اعضای شورای مركزی انتخاب شدند. آقایان دكتر زمانی به‌عنوان مسئول كمیته آموزش، محمدرضا سرمدی به‌عنوان مسئول كمیته روابط‌عمومی و امور بین‌الملل، رحیمی به‌عنوان مسئول كمیته اجتماعی و بنده به‌عنوان مسئول دفتر سیاسی انتخاب شدیم. همچنین در جلسه شورای مرکزی حزب، درباره مسأله انتخابات، پیشنهاد برگزاری دولت برای برگزاری رفراندم و همایش اصلاح‌طلبان صحبت شد. قرار شد برخی از اعضای شورای مركزی كشور و برخی مسئولان حزب در شهرستان، در این همایش حضور فعالانه‌ای داشته باشند. (ایلنا)

مرتضی مبلغ، عضو بنیاد باران: احزاب باید از حالت هیاتی و روزمره خارج شوند و به صورت نظام‌مند و قاعده‌مند در بیایند. اتفاقا من معتقدم ساختارهای حزبی در کشور ما معیوب هستند. اکنون لازم است که ساختارهای حزبی در کشور اصلاح و ساختارهای کاربردی‌تری از گذشته بر احزاب قرار بگیرند. احزاب در کشور باید به شدت از رفتارهای هیاتی پرهیز کنند. بهترین کار اصلاح قانون انتخابات است. (ندای ایرانیان)

سیدکمال‌الدین سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری: قرار شده است که ما هر 6 ماه یک بار درباره مسائل سیاسی روز داخلی و بین‌المللی بیانیه بدهیم و به صورت مکتوب اعلام موضع کنیم از این رو پیش‌نویس بیانیه جدید نیز آماده شده است. (فارس)


تعداد بازدید :  243