شماره ۴۷۲ | ۱۳۹۳ يکشنبه ۲۱ دي
صفحه را ببند
خارج از مرز

تصادف زنجیره‌ای 123 خودرو در میشیگان
123 خودرو در یکی از بزرگراه‌های میشیگان با یکدیگر برخورد کردند.
بنابر اعلام پلیس محلی میشیگان، روز  جمعه وضع نامناسب جوی موجب شد 123 خودرو با یکدیگر برخورد کنند که بر اثر آن یک تن جان خود را از دست داد.
طبق اعلام پلیس، این حادثه همچنین موجب شد یک خودروی حامل وسایل آتش‌بازی منفجر شود و چهار کامیون و دو خودروی دیگر در میان شعله‌های آتش بسوزند.
به گزارش شبکه خبری فاکس‌نیوز، پلیس میشیگان با بیان این‌که بارش برف، وزش باد و دید افقی ضعیف علت وقوع حادثه بوده است اعلام کرد: بر اثر این تصادف تعدادی از سرنشینان خودروها نیز مجروح شدند.

بیرون کشیدن دم هواپیمای حادثه‌دیده از کف دریا
نیروی دریایی اندونزی توانست دم هواپیمای حادثه‌دیده ایرآسیا را پس از گذشت 2هفته از کف دریا بیرون بکشد. طبق اعلام نیروهای دریایی اندونزی غواصان با استفاده از تجهیزات بادی توانستند دم هواپیما  را از کف دریا بیرون آورند. همچنین آنان در جست‌وجوی جعبه سیاه هواپیمای ایرآسیای مالزی هستند که حاوی اطلاعات مربوط به پرواز است و معتقدند این جعبه سیاه از قسمت دم هواپیما جدا شده است. هواپیمای پرواز QZ8501 در بیست‌وهشتم ماه دسامبر ‌سال گذشته میلادی (2014) با 162سرنشین و در وضع نامناسب جوی از رادار خارج شد. این هواپیما از شهر سورابایا اندونزی به سمت سنگاپور در حال پرواز بود. تاکنون اجساد 48 سرنشین این هواپیما پیدا شده است. نیروهای جست‌وجوگر بر این باورند بیشتر بقایای مربوط به اجساد دیگر سرنشینان داخل بدنه هواپیما محبوس است که پیدا نشده است.


تعداد بازدید :  273