شماره ۴۷۱ | ۱۳۹۳ شنبه ۲۰ دي
صفحه را ببند
آب و هوا


... ادامه بارش‌ها
براساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی با ادامه فعالیت سامانه بارشی، نوار شمالی کشور با ابرناکی و بارش‌های برف و باران و وزش باد مواجه خواهد بود. امروز بارش‌ها با شدت کمتری در برخی نواحی غرب سواحل دریای خزر و شمال غرب کشور تداوم داشته و در غرب، جنوب غرب و جنوب، مرکز و سپس شرق کشور افزایش ابر، رگبار، رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود که در برخی مناطق مرتفع بارش برف نیز خواهیم داشت.
روز یکشنبه در برخی مناطق جنوب و شرق کشور ابرناکی بارش‌های پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. این سامانه در بعدازظهر این روز از مرزهای شرقی کشور خارج خواهد شد. تا دو روز آینده برودت هوا به طور متناوب ادامه می‌یابد و در برخی از مناطق جنوب و جنوب شرق کشور وزش باد شدید رخ خواهد داد. آسمان تهران امروز کمی ابری در بعضی ساعات با افزایش ابر و بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. حداقل و حداکثر دما در این روز صفر و3 درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد بود. در روز یکشنبه نیز آسمان پایتخت کمی ابری و در بعضی ساعات با افزایش ابر و وزش باد همراه خواهد بود و حداقل و حداکثر دما در این روز نیز به منفی 2 و 4 درجه سانتیگراد خواهد رسید.
در شبانه ‌روز گذشته بندرعباس مرکز استان هرمزگان با بیشینه دمای ۲۵ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهر اردبیل مرکز استان اردبیل با کمینه دمای منفی 14 درجه سانتیگراد سرد‌ترین شهرهای کشور طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

 


تعداد بازدید :  504