شماره ۴۷۱ | ۱۳۹۳ شنبه ۲۰ دي
صفحه را ببند
روی خط خبر

افتتاح مجتمع اداری و انبار امدادی هلال‌احمر سروآباد
مجتمع اداری و انبار امدادی جمعیت هلال‌احمر شهرستان سروآباد با حضور استاندار کردستان افتتاح شد.
در این مراسم که جمعی از مسئولان، داوطلبان، امدادگران و جوانان هلال‌احمر کردستان حضور داشتند، عبدالمحمد زاهدی، استاندار کردستان، ضمن ابراز خرسندی از این موفقیت و پیشرفت، وجود این مجتمع چندمنظوره اداری و امدادی را گامی مهم در راستای ارایه خدمات بهینه به مردم شهرستان دانست.
حسن خدابنده‌لو، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کردستان نیز بهره‌برداری از این پروژه را اقدامی ارزشمند در راستای تقویت ابنیه و ارتقای تجهیزات اداری و امدادی استان دانست و خاطرنشان کرد: «تمامی هم و غم هلال‌احمر استان بالا بردن سطح آمادگی هلال‌احمر در جهت مقابله با حوادث طبیعی و غیرطبیعی است.»
گفتنی است مجتمع اداری و انبار امدادی جمعیت هلال‌احمر سروآباد در زمینی با متراژ ۱۸۵۰متر شامل ۵۰۰ متر سایت اداری و ۲۶۰متر انبار امدادی بنا شد و اعتباری معادل ۷۳۰‌میلیون تومان از محل اعتبارات بودجه تملک جمعیت هلال‌احمر مرکز برای ساخت آن هزینه شده است.

دیدار مدیران هلال‌احمر خراسان‌رضوی با رئیس شورایعالی استان‌ها
مدیرعامل، معاونان و مدیران جمعیت هلال‌احمر خراسان رضوی با دکتر غلامرضا بصیری‌پور رئیس شورایعالی استان‌های کشور و داوطلب برتر هلال‌احمر استان دیدار کردند.
در این دیدار دکتر سیدمجتبی احمدی، مدیرعامل هلال‌احمر خراسان‌رضوی، از خدمات و تلاش‌های دکتر بصیری‌پور که از‌ سال 85 عضو داوطلب هلال‌احمر خراسان رضوی است و در چند ‌سال اخیر به‌عنوان داوطلب برتر استان و کشور معرفی شده است، قدردانی کرد.
او از خدمات حمایتی - درمانی دکتر بصیری‌پور از طریق موسسه توس نیز تشکر کرد و گفت: «مددجویان معرفی شده به این موسسه اعم از بیماران ام‌اس، سرطانی، معلول و... از حمایت‌های درمانی برخوردار شده‌اند.»
دکتر بصیری‌پور نیز در این دیدار از فعالیت‌ها وخدمات بشردوستانه هلال‌احمر قدردانی کرد.


تعداد بازدید :  418