شماره ۴۷۱ | ۱۳۹۳ شنبه ۲۰ دي
صفحه را ببند
برگزیدگان مسابقات قرآنی نجوای آسمانی هلال معرفی شدند

مراسم پایانی مرحله کشوری نخستین جشنواره مسابقات قرآنی نجوای آسمانی هلال و جشن بزرگ مهرورزی و امید در مجتمع فرهنگی و زیارتی یاوران مهدی(ع) استان قم برگزار شد.
در این مراسم نفرات برگزیده در رشته‌های مختلف معرفی شدند. در رشته قرائت در بخش آقایان، محمدمهدی شمس از مازندران، صادق‌ نجفی از ایلام، محمدمهدی‌ محمدی‌نژاد از گلستان و خانم‌ها مرضیه‌ میرزایی‌پور از خراسان‌رضوی، نرگس‌ نصیری از فارس و صغری گل‌محمدی از قم به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند. در رشته حفظ در بخش آقایان، محمود بابایی از همدان،جعفر عباسی از همدان، محمد عارفیان از زنجان و در بخش خانم‌ها، صدیق مرادی‌ناطق از خراسان‌رضوی، زهرا نبوی از گیلان و مریم بختیاری از بوشهر رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند. در رشته تفسیر در بخش آقایان، محمدعلی‌ قاموسی از خراسان‌رضوی، روح‌الله ‌پورعسگری از ایلام و محمدرضا قاسمیان از خراسان‌جنوبی و در بخش خانم‌ها، زکیه پویان‌مهر از خراسان شمالی، فاطمیه یاسمی از ایلام و سیده‌هاجر حسینی از بوشهر صاحب رتبه‌های اول تا سوم شدند. در این مراسم ظاهر رستمی معاون ‌فرهنگی امور استان‌های ‌نمایندگی ‌ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر بر ضرورت نهادینه کردن فرهنگ قرآنی در جامعه و زندگی افراد تأکید کرد و گفت: «از این طریق می‌توانیم جامعه هدف را از گزند و آسیب‌های انحرافی ناشی از توطئه‌های دشمنان نجات دهیم.» او با بیان این‌که یکی از مشکلات در انجام برنامه‌های فرهنگی این است که به افراد اهل فن و متخصص و صاحبنظر سپرده نمی‌شود عنوان کرد: «در مباحث فرهنگی باید افراد صاحبنظر باشند در صورتی که این‌گونه نیست.» فرحناز رافع، رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر نیز در این در مراسم گفت: «داوطلبان هلال‌احمر، مسیری را که رضایت خداوند در آن است و هدف تعالی و رسیدن به کمال را انتخاب کرده‌اند و این داوطلبان علاوه بر فعل خیر و خدمت‌رسانی به آحاد جامعه به مفاهیم قرآنی هم پرداخته‌اند.»
افتتاح ساختمان خیرین
دکتر محمدگل‌فشان، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر قم نیز گفت: «با توجه به اهداف و نیاتی که در جمعیت‌ هلال‌احمر است، داوطلبان یکی از مواردی را که نیاز است بدان توجه کنند مقوله انسانیت است و این اقدام با مهرورزی انجام می‌شود.»


تعداد بازدید :  377