شما از روزنامه ای که هر روز یا حتی به صورت موردی می خوانید، چه توقعی دارید؟ قضاوت شما درباره مطالب منتشر شده در آن و سوژه هایی که توسط خبرنگاران ، دبیران و مسئولان آن نشریه انتخاب و در قالب های مختلف ارايه می شود، چیست؟ تجربه نشان داده که در هر فرصتی که فضایی خودمانی میان روزنامهنگاران و مردم ایجاد شده، حاصل آن برای هر دو طرف ماجرا خوشایند تر بوده است. روزنامه شهروند بهعنوان یک رسانه اجتماعی با شعار «رسانه فرهنگ خدمت داوطلبانه ایرانیان» می خواهد تا صدای مردم باشد. در یک سایت خبری یا خبرگزاری، بخش «نظرات» کمک می کند تا در لحظه از آنچه در ذهن مخاطب پیرامون آن خبر یا گزارش یا گفتوگو شکل می گیرد، مطلع شود. حتی اگر آن نظر قابل انتشار نباشد اما بازخورد دیدگاه مخاطب را در اختیار اهالی آن رسانه قرار می دهد. سالها پیش و قبل از ظهور رسانههای آنلاین، جریانسازی رسانهای مرهون اطلاعاتی بود که مردم بهعنوان شهروندخبرنگار، به رسانه منتقل می کردند. امروز هر چند انقلاب اطلاع رسانی و حضور رسانه های جدید، تفاوت هایی در شیوه های گذشته پدید آورده اما مردم همچنان روزنامه میخوانند و اصالت خبر را در نسخه چاپی آن جستوجو می کنند. ما حتما به «باشگاه خوانندگان» نیاز داریم تا محلی برای ارتباط متقابل تحریریه روزنامه شهروند و مخاطبانش باشد. مصمم هستیم از یکسویه نگری دوری کنیم و نقد و نظر شما را بشنویم تا روزنامه ای نزدیک تر به خواست و سلیقه مخاطبان خود منتشر کنیم. پست الکترونیکی ما به آدرس [email protected] در اختیار همه خوانندگان قرار دارد. دیدگاه ها درباره مطالب، پیشنهاد سوژه، یادداشت وارده و هر آنچه دل تنگتان می خواهد را از این طریق و البته وبسایت روزنامه به آدرس shahrvandnewspaper.ir با ما در میان بگذارید. صفحه «مردم»، بیصبرانه منتظر نظرات راهگشای شماست.