شماره ۲۰۳۱ | ۱۳۹۹ شنبه ۱۱ مرداد
صفحه را ببند
ذره‌بین

آتش‌سوزی بزرگ صبح  جمعه در جنوب تهران
انبار سه‌هزار متری کالا در جنوب پایتخت سوخت. ساعت 10 و   56دقیقه صبح  جمعه آتش‌سوزی گسترده در انبار کالا در خیابان فداییان اسلام نرسیده به بلوار ابریشم اعلام شد و بلافاصله چهار ایستگاه آتش‌نشانی به همراه تانکرهای آب و خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.آتش‌نشانان در مدت 4 دقیقه به محل حادثه رسیدند. انبار به وسعت سه‌هزار مترمربع که کالا در همه زوایای آن چیده شده بود، غرق در آتش بود. در بخش انتهایی آن سوله با لوازم شیروانی ساخته شده و حجم کالا در این انبار بسیار زیاد و کاملا آتش در آن شعله‌ور بود. در محوطه بیرونی این انبار  فرش و موکت چیده شده و کولر و حلقه‌های لاستیک هم بود که آتش به آنها سرایت‌می‌کند و شعله و دود بسیار گسترده می‌شود. دود حاصل از این آتش‌سوزی در شهر تهران قابل مشاهده بود که از سوی آتش‌نشانان اطفا شد.


دستگیری سارق مُرده
[شهروند] سارق مسلحی که برای خود گواهی فوت جعل کرده بود، با تلاش پلیس آگاهی استان کردستان دستگیر شد.مأموران پلیس آگاهی این استان در یک عملیات پلیسی موفق‌شدند فردی را که در استان‌های همجوار به صورت مسلحانه اقدام به سرقت خودرو می‌کرد، در سنندج دستگیر کنند. این فرد به منظور فرار از دست پلیس و گمراه‌کردن مأموران انتظامی از چند مدت پیش اقدام به جعل گواهی فوت برای خود کرده بود تا در پوشش آن به اعمال مجرمانه ادامه دهد که درنهایت با تحقیقات پلیسی در منزل خود در چنگال قانون گرفتار شد. مأموران پلیس آگاهی در بازرسی از خانه این متهم موفق به کشف ۱۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک، یک قبضه سلاح شکاری وینچستر، ۶عدد فشنگ، دو قبضه شمشیر، دو عدد باتوم و یک عدد افشانه فلفل شدند.هم‌اکنون با هماهنگی دستگاه قضائی تحقیقات درباره جرایم این فرد ادامه دارد و به محض اتمام این مرحله، جزئیات بیشتری در اختیار مردم از طریق رسانه‌ها قرار می‌گیرد.


دزدان حرفه‌ای دست‌شان رو شد
[شهروند] اعضای باند سه نفره سارقان خانه و مغازه که ۵۵ سرقت  در پرونده‌شان داشتند، در شیراز دستگیر شدند. به دنبال وقوع چند سرقت سریالی خانه و مغازه در شهرستان شیراز موضوع شناسایی و دستگیری اعضای باند سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت. کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق به شناسایی اعضای این باند شدند که با استفاده از خودرو‌های پژو پارس و زانتیا اقدام به سرقت از منازل و مغازه‌ها با شگرد دیلم‌زنی می‌کردند.سارقان پس از ارتکاب جرم در شیراز به شهرستان مشهد متواری شده بودند. مأموران پس از اخذ نیابت قضائی به آن مکان اعزام شدند و در عملیاتی ضربتی هر سه سارق را که اعضای یک باند بودند، در مخفیگاه‌شان دستگیر کردند و به استان فارس انتقال‌دادند.متهمان در بازجویی فنی و تخصصی و مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۵۵ سرقت خانه و مغازه در شیراز اقرار کردند. این سارقان حرفه‌ای پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.


مرگ در منطقه ممنوعه تله‌کابین رامسر
جوان همدانی که برای تفریح به رامسر رفته بود، در حادثه‌ای تلخ جان باخت. این جوان نوزده ساله اهل همدان در منطقه شنا ممنوع غرق شد. در گزارش یکی از شهروندان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر غرق‌شدن جوان نوزده ساله اهل همدان در منطقه ممنوعه شنا حوالی تله‌کابین بلافاصله عوامل گشت انتظامی و پلیس آگاهی به محل حادثه اعزام شدند. پس از بررسی‌های اولیه مشخص شد که این جوان دچار غرق‌شدگی شده است که جنازه‌اش بلافاصله از سوی ناجیان غریق از آب بیرون کشیده شد.

 


تعداد بازدید :  422