شماره ۲۰۳۱ | ۱۳۹۹ شنبه ۱۱ مرداد
صفحه را ببند
مکث

کشف ۹ کیلو موادمخدر در مترو
نُه کیلوگرم موادمخدر در ایستگاه مترو پایانه جنوب کشف شد. حدود ساعت ۱۲ روز هفتم مرداد ماه دو مرد جوان سی‌ودو ساله به همراه دو چمدان دستی چرخ‌دار در حال ورود به ایستگاه مترو پایانه جنوب بودند که مأمور انتظامی مستقر در مترو به این افراد که ماسک نیز بر صورت خود نداشتند و دچار اضطراب بودند، مشکوک شد. مأمور انتظامی این افراد را به ایستگاه پلیس مستقر در مترو هدایت و چمدان آنها را بازرسی کرد. در بازرسی چمدان‌ها یک طرف آنها از طرف دیگر سنگین‌تر بود که پس از بررسی بیشتر مشخص شد در یکی از چمدان‌ها حدود 3 کیلو و ۲۸۰ گرم و در دیگری 5 کیلو و ۷۸۰ گرم (جمعا حدود ۹ کیلو و ۱۰۰ گرم) موادمخدر از نوع تریاک در جداره داخلی آنها جاسازی شده است.
هر دو متهم بازداشت شدند و در بازجویی اولیه گفتند که با یکدیگر همشهری هستند؛ از یکی از شهر‌های جنوبی کشور به تهران آمده، موادمخدر را در شهر خود تهیه کرده و قصد فروش آن را در تهران داشته‌اند. تحقیقات بیشتر درباره این پرونده ادامه‌دارد.


واژگونی اتوبوس تهران-میانه با ۴۰ سرنشین
[شهروند] تصادف زنجیره‌ای در آزادراه کرج-قزوین 31 مصدوم و دو کشته بر جا گذاشت. بامداد جمعه دهم مرداد ماه اورژانس۱۱۵ در جریان  تصادف زنجیره‌ای یک تریلر، یک اتوبوس و سه خودرو سواری در لاین شمالی اتوبان کرج-قزوین نرسیده به پل نظرآباد  قرار گرفت. همچنین اطلاع داده شد اتوبوسی با ۴۰سرنشین که از تهران به مقصد میانه در حرکت بوده، واژگون شده است.بلافاصله یک اتوبوس آمبولانس و 6 دستگاه آمبولانس اورژانس البرز به محل حادثه اعزام شدند.در این حادثه  در مجموع ۳۱  مسافر؛ ۲۰ مرد  و ۱۱  زن از خدمات اورژانس البرز بهره‌مند شدند که ۱۷ نفر از مصدومان به بیمارستان‌های امام‌حسن(ع)، بیمارستان امام‌جعفرصادق(ع)، بیمارستان ولیعصر آبیک و کلینیک هشتگرد منتقل شدند و ۱۴نفر از آنها در صحنه حادثه از خدمات درمان سرپایی تکنیسین‌های اورژانس استان برخوردار شدند. در این حادثه  دو مرد کشته شدند؛ یک نفر در دم و نفر دوم به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان امام‌حسن(ع) جان باخت.


مرگ تلخ کارگر پاکبان شهرداری در تصادف
تصادف مرگبار با کارگران شهرداری در پل سیدخندان سبب کشته‌شدن یک کارگر و مصدومیت دو نفر دیگر شد. سرهنگ احسان مومنی، دراین‌باره گفت: «حوالی ساعت ۱۰ و ۴۵ دقیقه صبح  جمعه یک سواری ال۹۰ درحال حرکت در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید سلیمانی بود که روی پل سیدخندان با سه نفر از کارگران شهرداری که مشغول نظافت معبر بودند، برخورد کرد. در محل یک نفر از کارگران در دم جان خود را از دست داد، دو کارگر دیگر نیز که دچار مصدومیت شده بودند، از سوی عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.»
مومنی با بیان اینکه مأموران راهور با مدیریت و روان‌سازی ترافیک، عملیات امدادرسانی را تسهیل کردند، درباره علت وقوع این حادثه نیز گفت: «علت قطعی وقوع حادثه از سوی عوامل پلیس راهنمایی‌ورانندگی تهران بزرگ درحال بررسی است.»


وحشت در بخش زنان بیمارستان امام‌رضا(ع)
[شهروند] آتش انبار بخش داخلی زنان بیمارستان امام‌رضا(ع) قم را سوزاند. این آتش در لحظات اولیه کنترل و از بروز فاجعه جلوگیری شد. ساعت ۷ و ۳۰دقیقه بامداد روز جمعه اتصال برق در یکی از انبار‌های بخش داخلی زنان در طبقه سوم بیمارستان امام‌رضا(ع) قم منجر به آتش‌سوزی مختصر شد. در پی این حادثه و انتشار دود ناشی از سوختگی سیم‌های برق و لوازم داخل انبار در راهروی اتاق‌های بیماران باعث تخلیه این بخش شد. با هوشیاری یکی از پرستاران که متوجه دود خارج‌شده از زیر در انبار و بوی سوختگی شد، با عکس‌العمل سریع عوامل تاسیسات، آتش‌سوزی در مراحل اولیه کنترل شد و خسارت چندانی وارد نشد. بیماران پس از تهویه هوای بخش و اصلاح مشکل پس از یک ساعت به اتاق‌های خود بازگشتند.


تعداد بازدید :  448