شماره ۲۰۳۱ | ۱۳۹۹ شنبه ۱۱ مرداد
صفحه را ببند
تسویه حساب مسلحانه در سعادت‌آباد

[شهروند] دو فیلم از دو زاویه مختلف در شبکه‌های مجازی  دست‌به‌دست می‌چرخد. 113 ثانیه فیلمی که وحشت به جان کاربران انداخت، نشان می‌دهد دو گروه مسلح در یکی از خیابان‌های سعادت‌آباد به جان هم افتاده‌اند. ابتدای فیلم نخست دو مردی را نشان می‌دهد که از خودرو جک مشکی پیاده‌می‌شوند، دو نفری که ماسک به صورت دارند و به محض پیاده‌شدن، میدان جنگ را به تصویر می‌کشند. اسلحه را بالا می‌برند و فردی را هدف می‌گیرند.  آنها همزمان با شلیک می‌دوند تا خود را به نقطه‌ای امن برسانند و چند بار شلیک می‌کنند. سکانس بعدی  فیلم از زاویه بالاتری گرفته می‌شود. فردی درون یکی از ساختمان‌ها درحال فیلمبرداری است. دوربین مردی را نشان‌می‌دهد که غرق خون روی زمین افتاده،  زمین هم از خون پوشیده شده است. دو مرد مشکی‌پوش به سمت خودرو سیاه‌رنگ می‌روند و ماشین حرکت‌می‌کند. دو مرد هم که بالا سر مصدوم هستند، چند لگد به مرد غرق در خون می‌زنند و با زحمت فرد زخمی را سوار خودرو می‌کنند.  چهار سرنشین خودرو سیاه‌رنگ  خیلی زود از برابر لنز دوربین فیلمبردار محو می‌شوند. همه چیز خیلی سریع رخ می‌دهد. کوچه می‌ماند و خون روی زمین و خودرو پراید خالی با درهای باز که متعلق به قربانی است.
 پلیس پایتخت به دنبال سه متهم سابقه‌داری است که روز چهارشنبه قرار دعوا در منطقه سعادت‌آباد گذاشته بودند. سه متهم دیگر این درگیری دستگیر شده‌اند.
 ساعت 18  هفتم مرداد  ماه خبری مبنی بر درگیری مسلحانه در سعادت‌آباد به مأموران پلیس تهران اطلاع داده شد. با حضور مأموران در محل و بررسی اولیه مشخص شد دو گروه از اراذل و اوباش با دو خودرو سوناتا و جک مشکی با سلاح گرم در  منطقه سعادت‌آباد درگیر شده و اقدام به تیراندازی کرده‌اند. در پی درگیری مسلحانه  اراذل و اوباش دو نفر مصدوم شدند، اما متهمان یکی از مجروحان را با خود بردند. در گام بعدی تحقیقات مشخص‌شد خشایار سی‌وچهار ساله که  سرنشین خودرو جک مشکی رنگ  بود، در بیمارستان تحت درمان است. مأموران به سرعت به محل اعزام شدند و خشایار را شناسایی کردند.
مأموران در تحقیقات میدانی و اطلاعاتی پی بردند سهراب و خشایار از افراد شرور و سابقه‌دار هستند که بارها به علت درگیری روانه زندان شده‌اند. مأموران کلانتری 134 شهرک‌غرب در ادامه تحقیقات متوجه شدند که سهراب و خشایار از دوستان قدیمی هستند و روز دوشنبه ششم مرداد ماه سهراب به جشن تولد خشایار در منطقه فشم می‌رود، اما سهراب وقتی وارد جشن تولد در منطقه فشم می‌شود، مشاهده می‌کند که دختر مورد علاقه‌اش در جشن تولد خشایار حضور دارد که  همین باعث درگیری بین آنها می‌شود.
سهراب پس از این ماجرا برای انتقام‌گیری با خشایار در منطقه سعادت‌آباد قرار دعوا می‌گذارد و هر دو وقتی در صحنه حضور پیدا‌می‌کنند، با اسلحه کلت کمری به سمت یکدیگر تیراندازی‌می‌کنند که در تیراندازی سعادت‌آباد هر دو مصدوم‌ و به بیمارستان منتقل‌می‌شوند. بنابر این گزارش، شنیده‌ها حاکی از آن است که دختر جوان در این درگیری هدف ضربه قمه سهراب قرار گرفته است.  جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: «متهمان سوابق کیفری دارند و در سال‌های گذشته نیز با همدیگر درگیر بوده‌اند. آنها ساعت 6 بعدازظهر هفتم مرداد ماه بار دیگر قرار دعوا گذاشته بودند که پلیس وارد عمل شد و سه متهم را دستگیر کرد.
تمامی عوامل دخیل در  این درگیری مسلحانه  و هر ۶ سرنشین این دو خودرو شناسایی و تاکنون سه نفر از عاملان اصلی این درگیری دستگیر شده‌‌اند و تلاش برای دستگیری سه نفر دیگر ادامه دارد.


تعداد بازدید :  484