شماره ۳۴۶ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۵ مرداد
صفحه را ببند
خبر

علیزاده طباطبایی تشریح کرد
آخرین وضع پرونده مهدی‌هاشمی و صبا آذرپیک
سیدمحمود علیزاده‌طباطبایی در مراسم بزرگداشت روز حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی با حضور در جمع خبرنگاران درخصوص پرونده صبا آذرپیک گفت: ‌موکلم هنوز در بازداشت است و تاکنون امکان ملاقات با وی را نداشته‌ام و هنوز در این خصوص اقدامی نشده است  اما هنوز تصمیمی گرفته نشده و پرونده همچنان در دادسراست. به گزارش ایلنا، وی ضمن ابراز بی‌اطلاعی از دلیل تشکیل پرونده دوم آذرپیک گفت:  البته به موکلم تفهیم اتهام شده است اما من هنوز با وی ملاقات نداشته‌ام که در جریان قرار بگیرم. علیزاده طباطبایی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به پرونده مهدی‌هاشمی گفت:  جلسه بعد دادگاه مهدی‌هاشمی هنوز به ما اعلام نشده است. وکیل مهدی‌هاشمی در پاسخ به خبرنگاری مبنی بر این‌که درست است که برخی می‌گویند خانواده‌ هاشمی نخواسته‌اند  دادگاه علنی برگزار شود، گفت:  چنین چیزی نبوده است.  تشخیص علنی یا غیرعلنی بودن جلسات دادگاه با متهم یا وکیل نیست .

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه‌جمعه کشور:  رئیس‌جمهور درخواستی برای امام جمعه شدن نداشته است
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه‌جمعه کشور با رد حضور رئیس‌جمهوری در جمع امامان جمعه‌ موقت تهران گفت:  امام جمعه شدن «روحانی» جوسازی است. به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی، در پاسخ به سؤالی درباره تلاش برخی رسانه‌ها برای افزودن نام رئیس‌جمهوری به جمع امامان جمعه موقت تهران، گفت:  این بحث‌ها جوسازی‌های است که برخی‌ دنبال می‌کنند؛ اینها ابتدا این جوسازی‌ها را برای آقای‌هاشمی انجام دادند، نتیجه نگرفتند و حالا رفته‌اند دنبال آقای روحانی.  تقوی همچنین گفت:  آقای روحانی درخواستی برای امام‌جمعه شدن نداشته است. شأن آقای رئیس‌جمهوری اجل از این است که برای امام جمعه شدن درخواستی داشته باشد.

دادگاه غیابی خاوری در صورت عدم بازگشت به ایران
قاضی پرونده 3‌هزار میلیاردی گفت:  دادگاه محمودرضا خاوری رئیس اسبق بانک ملی در صورت بازنگشتن وی به ایران غیابی برگزار می‌شود.  به گزارش ایرنا، قاضی «ناصر سراج» در پاسخ به آخرین وضع پرونده خاوری افزود:  اگر در آینده به بازگشت وی امیدی نداشته باشیم قطعا محاکمه را غیابی برگزار می‌کنیم.


تعداد بازدید :  282