شماره ۲۰۰۴ | ۱۳۹۹ سه شنبه ۱۰ تير
صفحه را ببند
عشق خانه‌های 25 متری

  شهاب پاک‌نگر
امروز می‌خواهیم در مورد دکوراسیون داخلی خانه‌های بیست‌وپنج متری چند نکته آموزشی بگوییم:  
مبلمان: گل سرسبد هر خانه مبلمان است. مبلمان هم باید راحت باشد، هم وقتی میهمان داریم، با مشکل کمبود جا مواجه نشویم و بتوانیم راحت یک مهمانی بیست، سی نفری برگزار کنیم. بهترین گزینه برای مبلمان، استفاده از نیمکت‌های مدرسه است. دوران بچگی ما جوری بود که در یک کلاس 20متری، حداقل 40تا بچه می‌نشستند. روی هرنیمکت می‌توان چهار میهمان را جا داد، فقط به میهمان‌ها باید بگوییم حتما با خودشان کیف بیاورند که میهمان بغلی‌شان به مرز آنها ورود نکند. روی میز هم خوراکی‌شان را بخورند و حسابی خوش بگذرانند.
اتاق خواب: شما می‌توانید اتاق خواب خود را در یک فضای یک در یک خیلی شیک طراحی کنید. کافی است یک پارتیشن دور تا دور ماشین رختشویی بکشید، روی همان تشک بندازید به آرامی به خواب بروید. فقط باید مثل گربه‌ها موقع خواب منحنی شوید و پای‌تان را بغل کنید و بخوابید. با این کار هم در فضا صرفه‌جویی می‌کنید، هم هزینه و دیگر لازم نیست سرویس خواب بخرید. فقط اگر ماشین رختشویی روشن باشد، تکان‌هایش ممکن است کمی اذیت‌تان کند که آن‌هم نمک زندگی است.
اتاق مطالعه: خانه‌ها کوچک می‌شود، اما باید مغزهای‌مان را بزرگ کنیم و این کار فقط با مطالعه حاصل می‌شود. بهترین جا برای مطالعه سرویس بهداشتی است، این‌همه در توالت فکر کردیم، یک‌بار هم کتاب بخوانیم. شما می‌توانید با یک لامپ چراغ‌قوه، نور اتاق مطالعه رو جوری تنظیم کنید که آرامش‌تان بیشتر شود، هواکش را هم روشن کنید تا از یک هوای مطبوع لذت ببرید.
غذاخوری: همیشه که قرار نیست میهمان داشته باشید، باید برای خودتان هم فکر کنید. میزصبحانه و ناهار خودتان را روی گاز بچینید. فقط باید مثل شب عروسی‌تان، دونفری در یک بشقاب غذا بخورید، دو نی را در یک نوشابه فرو کنید و میل کنید و حسابی عشق و حال کنید، به یاد روزهای شیرین اول ازدواج.
فضای سبز: طراوت را با گل و گیاه باید به خانه آورد. در خانه حتما چند گلدان بگذارید، بهترین گزینه هم شمشاد است. هم محیط خانه رنگ و بوی بیرون را پیدا می‌کند. فقط قبل از خرید، حتما یک لگد به گلدان بزنید، شاید یک آقای حاجیلو پشتش مشغول مصاحبه باشد.


تعداد بازدید :  659