[شهروند] سفر اعضای تیم استقلال به اهواز برای دیدار با فولاد خوزستان با حاشیههای زیادی همراه بود. رعایتنشدن فاصله اجتماعی در پرواز و همنشینی بازیکنان و کادرفنی و اجرایی استقلال با مسافران عادی و تهویه نامطبوع پرواز صدای آبیها را درآورد، تا جایی که فرهاد مجیدی دقایقی قبل از بلندشدن هواپیما از فرودگاه مهرآباد ویدیویی از رعایتنشدن پروتکلهای بهداشتی در هواپیما منتشر و به مسئولان سازمان لیگ طعنه زد. بعد از این اتفاق، سعید رمضانی سرپرست و احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال در مصاحبههای جداگانه اعلام کردند که آنها بلیتهای اضافه برای تیم خریداری کرده بودند تا بازیکنان بتوانند با فاصله مناسب از یکدیگر در هواپیما بنشینند و خطری تهدیدشان نکند اما شرکت هواپیمایی ایران ایرتور این بلیتها را فروخته و باعث چنین حاشیهای شده است. باشگاه استقلال همچنین با ارسال نامهای به سازمان لیگ اعتراض رسمیاش را به این اتفاق به گوش مدیران فوتبال رساند. البته این تمام ماجرا نبود و بعد از ادعای استقلالیها هواپیمای ایران ایرتور نیز با انتشار اطلاعیهای واکنش نشان داد. در اطلاعیه این شرکت هواپیمایی آمده است: «تعداد بلیت خریداریشده از سوی باشگاه استقلال طی یک رزرو گروهی است و 50نفر بوده که طبق فهرست ارسالی صادر شده است. تعداد 40 مسافر این باشگاه با دریافت کارت پرواز به اهواز اعزام شده و 10نفر از مسافران این تیم از پرواز جا ماندهاند. توضیح مدیرعامل محترم در اینکه تعدادی بلیت اضافی خریداری شده بوده، برای راحتی اعضای تیم ناشی از اطلاعنداشتن ایشان از مقررات مسافرت هوایی است. مطابق مقررات فروش هواپیمایی، چنانچه مسافر قصد خالی نگهداشتن صندلی مجاور خود را داشته باشد، باید به نام خود و صندلی اضافه خرید کند و تهیه بلیت به نام شخص غیر و ادعای مالکیت از جای ایشان درصورت جاماندن مسافر وجاهت قانونی ندارد، چه بسا اگر 10 مسافر جا مانده، تیم مراجعه میکردند، این شرکت با کمال میل پذیرش میکرد.»