شماره ۴۶۷ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۱۵ دي
صفحه را ببند
قدردانی دبیرکل فدراسیون صلیب‌سرخ‌جهانی از جمعیت هلال‌احمر ایران

دبیرکل فدراسیون صلیب‌سرخ و هلال‌احمر جهانی ضمن قدردانی از دکتر فرهادی طی سفر خود به ایران و بازدید از سازمان‌های مختلف جمعیت هلال‌احمر، گفت: «شناخت فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر ایران، تعهد کارکنان، جوانان و داوطلبان جمعیت در برآوردن نیاز‌های آسیب‌دیدگان به‌واقع نقطه برجسته بازدید اینجانب بود.»  الحاج آمادو گوئه اس سی دبیرکل فدراسیون صلیب‌سرخ و هلال‌احمر جهانی طی نامه‌ای از دکتر فرهادی رئیس جمعیت هلال‌احمر درخصوص سفر چهار روزه خود به ایران تشکر و قدردانی کرد و بر ادامه همکاری مستمر و سازنده تأکید کرد.
متن این نامه به شرح زیر است:
جناب آقای دکتر فرهادی
مایل هستم پس از بازگشت به ژنو، مراتب تشکر و قدردانی عمیق خود را از میهمان‌نوازی صمیمانه جنابعالی در طول بازدیدم از جمعیت ملی شما ابراز  نمایم. شناخت فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر ایران، تعهد کارکنان، جوانان و داوطلبان جمعیت در برآوردن نیاز‌های آسیب‌دیدگان به واقع نقطه برجسته بازدید اینجانب تلقی می‌گردد. لطفا تشکر و قدردانی اینجانب را به همه آنها و همچنین جناب آقای دکتر سیداحمد موسوی ابلاغ بفرمایید.
فدراسیون بین‌المللی جمعیت هلال‌احمر عمیقا برای همکاری با جمعیت هلال‌احمر ایران همان‌گونه که در یادداشت تفاهمنامه حمایت از محیط‌زیست تصریح شده، ارزش قایل است به‌خصوص برای همکاری مستمر جهانی در زمینه مدیریت کاهش خطر سوانح شهری و همچنین حمایت مستمر جمعیت هلال‌احمر ایران از عملیات و برنامه‌های بشردوستانه فدراسیون ارزش بسیاری قایل هستیم.
همکاری و حمایت سازنده دولت جمهوری اسلامی ایران از جمعیت هلال‌احمر ایران و ماموریت بشردوستانه آن در سطح داخلی و بین‌المللی مایه دلگرمی است. اینجانب جمعیت هلال‌احمر ایران را با برخورداری از توانمندی‌های پیشرفته و مهارت‌هایش به‌عنوان عضو قوی و فعال فدراسیون بین‌المللی می‌بینم که می‌تواند به ما در تحقق اهداف مشترک در خدمات بشردوستانه کمک نماید.
در اوایل ژانویه، همکاران اینجانب به منظور شناخت روش‌هایی برای عملی نمودن اقدامات و ابتکارات مشترک بیان شده در تهران با جنابعالی تماس خواهند گرفت. امیدواریم همکاری مستمر و سازنده ما ادامه یابد.


تعداد بازدید :  170