شماره ۴۶۷ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۱۵ دي
صفحه را ببند
هتل‌های میلیونی حیوان‌های خانگی
مردم: شکاف طبقاتی چه می‌کند!

گروه اقتصادی، شهروند| «شهروند» در گزارشی هزینه و خدمات پانسیون‌های نگهداری از حیوانات خانگی را بررسی کرد. در این گزارش به انواع خدمات از آرایش مو و جفت‌یابی برای حیوانات تا نگهداری آنها در پانسیون‌های مجهز پرداخته شد. براساس گزارش میدانی هزینه ماهانه نگهداری حیوانات در پانسیون‌ها حداقل 60‌هزار و حداکثر حدود 2‌میلیون و 100‌هزار تومان برآورد شده است ضمن این‌که قیمت آرایش و حمام حیوانات، لباس و تجهیزات و سایر خدمات ارایه شده در این پانسیون‌ها نیز ارزیابی شده است. این گزارش در رسانه‌های مختلف بازتاب داشته و تعدادی از مخاطبان نظرات خود را در این‌باره نوشته‌اند که در ادامه می‌خوانید.
ناشناس: اختلاف طبقاتی چه می‌کند! عده‌ای از مردم در نقاط محروم کشور با حداقل امکانات زندگی می‌کنند و عده‌ای دیگر...
فرهادی: بسیاری از اقلام مورداستفاده حیوانات خانگی تولید داخل نیستن و وارداتی هستن. کاش حداقل خط تولید اونا تو کشور راه‌اندازی بشه.
مسعود: 2‌میلیون و 100‌هزار تومان هزینه نگهداری یک حیوان در پانسیون معادل حداقل حقوق 3کارگر!
علی: حیوانات هم مخلوق زبان بسته و بی‌گناه خداوند هستن. کاش به جای جبهه‌گیری درباره این واقعیت جامعه، فرصت‌هایی برای درآمدزایی از این راه ایجاد کنیم.
ناشناس: این شغل از دسته مشاغل جدیده. بپذیریم یا نپذیریم وجود داره و به نظر من هم باید از این فرصت‌ها در جهت اشتغال و درآمدزایی بهره‌برداری کنیم.
علی: نوکیسه‌های اقتصادی چه‌ها که نمی‌کنند.
رها: زندگی لوکس جزئی از هر جامعه‌ای است. ما نمی‌تونیم برای یه آدم ثروتمند تعیین‌تکلیف کنیم چطور پولش رو خرج کنه.
بادپا: شکاف طبقاتی بیداد می‌کنه.


تعداد بازدید :  172