شماره ۴۶۷ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۱۵ دي
صفحه را ببند
پرسه در بازار

نارنگی در آستانه خداحافظی
حسین مهاجران، رئیس اتحادیه میوه‌وسبزی‌فروشان از کاهش 30‌درصدی قیمت گوجه ‌فرنگی و کاهش قیمت موز خبر داد و افزود: گوجه‌فرنگی گلخانه‌ای در حال حاضر کیلویی 4200 تا 4500تومان و گوجه‌فرنگی معمولی کیلویی 2500 تا 3000تومان است که با آمدن گوجه‌های بوشهر قیمت آن دوباره کاهش می‌یابد. او گفت: نارنگی در حال اتمام است و با توجه به میزان مصرف آن، قیمتش افزایش می‌یابد. به گفته مهاجران در حال حاضر قیمت نارنگی بندری که از بندرعباس وارد می‌شود در میادین میوه‌وتره‌بار کیلویی 8000 تومان، نارنگی معمولی کیلویی 3000 تا 5500 تومان و نارنگی پاکستانی کیلویی 5000 تومان است.

امکان خرید بلیت  قطار با موبایل
فروش بلیت قطارهای مسافری داخلی شرکت حمل‌ونقل ریلی رجاء، برای حدفاصل تاریخ‌های اول بهمن تا ۲۴ اسفندماه ‌سال ۱۳۹۳‌ از ساعت ۶صبح روز سه‌شنبه ۱۶دی‌ماه‌ از طریق سامانه‌های اینترنتی و هم‌قطار‌ رجاء آغاز می‌شود. متقاضیان سفر با قطار، با داشتن کدکاربری می‌توانند عملیات خرید خود را از طریق سایت فروش اینترنتی رجاء به نشانی http:  //ticket. raja. ir  و سامانه «‌هم‌قطار» (فروش موبایلی بلیت قطار) انجام دهند. بلیت‌های غیرهمنام یا مخدوش از درجه اعتبار ساقط بوده و دارندگان این‌گونه بلیت‌ها، مسافر بدون بلیت تلقی می‌شوند و از سوار شدن آنها به قطار جلوگیری به عمل خواهد آمد.

آغاز نمايشگاه بين‌المللي لوازم خانگي
چهاردهمين نمايشگاه بين‌المللي لوازم خانگي ایران امروز‌(دوشنبه)  با حضور نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت، روسای کمیـسیون‌هـای اقتصادی مجلس، رئیس خانه صنعت و معدن و روسای اتحادیه‌ها و انجمن‌های مرتبط، در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران گشایش می‌یابد. در این نمایشگاه بیش از 270 شرکت داخلی و خارجی از جمهوری اسلامی ایران و کشورهای ايتاليا، آلمان، تركيه، چين، كره، فرانسه و امارات، جدید‌ترین و نوین‌ترین کالاها و لوازم، تولیدات و محصولات خود را در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌دهند. 


تعداد بازدید :  229