شماره ۳۴۶ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۵ مرداد
صفحه را ببند
پخش فیلم غیراخلاقی در کلاس داوری؟!
اصفهانیان: برای محسن قهرمانی از این فیلم‌ها پخش می‌کنند!

گروه ورزش| جنگ لفظی محسن قهرمانی و مسئولان کمیته داوران و دپارتمان داوری مانند ماه‌های اخیر همچنان ادامه دارد اما این بار داور جنجالی کشورمان جنجال دیگری را به راه انداخت.  محسن قهرمانی که روز گذشته مصاحبه‌ای تفصیلی علیه عسکری و اصفهانیان انجام داده بود، در بخشی از صحبت‌هایش می‌گوید: «خیلی از این موارد را نمی‌توانم بازگو کنم اما همین قدر بدانید که در کلاس پیش از فصل برای نشان دادن کار تیمی، فیلم غیراخلاقی برای داوران پخش شده که واقعا خنده‌دار و تاسف‌بار است.»
حراست تأیید کرد، اصفهانیان تکذیب
این صحبت‌های محسن قهرمانی که در نگاه اول کمی عجیب به نظر می‌رسید و با واکنش هیچ‌کدام از مسئولان داوری همراه نشد، با تأیید مسئول حراست فدراسیون به جنجالی تازه برای کمیته داوران در آستانه هفته دوم لیگ برتر تبدیل شد. محمدحسین حمیسی، مسئول حراست فدراسیون فوتبال دراین‌باره می‌گوید:  «حجت‌الاسلام علیپور هم این موضوع را به ما واگذار کرده و درباره آن با من صحبت کرد که ما هم درحال پیگیری این موضوع هستیم.  البته شواهد خاصی برای این موضوع وجود ندارد، هر چند که چند نفری با ما تماس گرفتند و گفتند که در کلاس داوری آقایان هم این موضوع رخ داده است اما باید پیگیری کنیم که ببینیم آیا فیلم، تصویر یا کلیپ موبایلی بوده یا مسأله چیز دیگری بوده است.»
اما فریدون اصفهانیان، رئیس کمیته داوران واکنش جالبی به این مسأله دارد:  «نمی‌دانم منظور قهرمانی از این حرف‌ها چیست. ما در همه جای ایران کلاس داوری داریم.  شاید او در کلاسی بوده که به جای فیلم‌های آموزشی داوری فیلم غیراخلاقی نشان می‌دادند. این حرف‌ها برای ما ارزشی ندارد.  جواب بدهیم فقط حاشیه‌سازی می‌شود. البته این را هم بگویم اگر به قهرمانی داوری می‌دادیم دیگر از این ادعاها نمی‌کرد.»
فغانی:  من که چیزی ندیدم
هنوز مشخص نیست مسئول این اتفاق که هنوز رخ دادن آن کاملا تأیید نشده، کیست و احتمالا در روزهای آتی باید منتظر خبرهای جدیدتر باشیم، اگر چه داور برتر لیگ سیزدهم که در این کلاس حضور داشته، این خبر را تکذیب می‌کند. علیرضا فغانی در واکنش به صحبت‌های قهرمانی به «شهروند» می‌گوید:  «معمولا در کلاس‌های داوری صحنه‌هایی از داوری پخش می‌شود و من هم که در آن کلاس حضور داشتم، چنین چیزی ندیده‌ام.  بعید است که در کلاس داوری چنین اتفاقی رخ دهد و بهتر است خود قهرمانی در این‌باره بیشتر توضیح بدهد.»


تعداد بازدید :  123