شماره ۴۶۶ | ۱۳۹۳ يکشنبه ۱۴ دي
صفحه را ببند
انتقام از همسر سابق در انصراف از یارانه

شهروند| مردی که با سوءاستفاده از مدارک هویتی همسر سابقش از دریافت یارانه نقدی وی و فرزندش انصراف داده بود توسط ماموران در سمنان دستگیر شد.
 با دریافت شکایت زن جوانی مبنی بر این‌که شخصی ناشناس واریز یارانه به حساب وی را قطع کرده است، پرونده‌ای تشکیل و تحت رسیدگی قرار گرفت. در تحقیقات مقدماتی مشخص شد، این زن در فروردین سال جاری برای دریافت یارانه نقدی دولت ثبت‌نام کرده و پس از مدتی واریز یارانه وی قطع شده است.
تحقیقات تخصصی ماموران پلیس آغاز شد و تیم تحقیق، مردی 38 ساله را شناسایی کردند. متهم با هماهنگی مرجع قضایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد.
این مرد که همسر سابق شاکی بود در بازجویی‌های پلیس به جرم خود اعتراف کرد و گفت: با سوءاستفاده از مدارک همسر و فرزندم که از قبل داشتم از واریز یارانه برای آنها انصراف دادم.
رئیس پلیس فتای استان سمنان سهل‌انگاری در نگهداری از مدارک و اطلاعات شخصی و در دسترس قراردادن آنها را زمینه بروز اینگونه جرایم و مشکلات دانست. وی به شهروندان توصیه کرد:  با دقت از مدارک، کارت‌ها و اطلاعات شخصی و بانکی خود مراقبت کنند و در صورت بروز هرگونه مشکلی در این زمینه با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس بگیرند.


تعداد بازدید :  79