شماره ۳۴۶ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۵ مرداد
صفحه را ببند
گرد و غبار امروز میهمان آسمان تهران

ایسنا| مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: تهران در روز پنجشنبه شاهد گرد و خاک و کاهش دید افقی و کیفیت‌ هوا خواهد بود.
احد وظیفه آخرین وضع آب و هوای کشور را تشریح کرد و گفت:  امروز و فردا در برخی نقاط استان کرمان و شمال هرمزگان در ساعات بعدازظهر و اوایل شب افزایش ابر، وزش باد، رگبار و رعد و برق رخ خواهد داد. او با اشاره به وضع گرد و خاک در زابل، گفت: طی سه روز آینده پدیده غالب در شرق کشور به‌ویژه منطقه زابل وزش باد و گرد و خاک است که روزهای چهارشنبه و پنجشنبه به سرعت وزش باد در این مناطق افزوده می‌شود.
وظیفه تأکید کرد: در سه روز آینده به سبب باد نسبتا شدید در استان قم، جنوب استان سمنان، شمال استان اصفهان و روز پنجشنبه جنوب استان تهران گرد و خاک و کاهش دید افقی و کیفیت‌ هوا پیش‌بینی می‌شود. مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور به وضع هوای تهران اشاره کرد و گفت: بر این اساس آسمان تهران چهارشنبه صاف گاهی با وزش باد خواهد بود که حداقل و حداکثر دما در این روز به 26 و 39 درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد.  همچنین در روز پنجشنبه نیز آسمان پایتخت صاف در شهرهای جنوبی باد و گرد و خاک پیش‌بینی شده است که حداقل و حداکثر دما در این روز با یک درجه افزایش به 33 و 38 درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد رسید.


تعداد بازدید :  121