شماره ۱۹۷۷ | ۱۳۹۹ پنج شنبه ۱ خرداد
صفحه را ببند
ذره‌بین

سقوط سنگ در جاده هراز و مصدومیت 2 پسرجوان
[شهروند] سقوط سنگ در جاده هراز دو سرنشین خودروی نیسان را روانه بیمارستان کرد. این حادثه بامداد چهارشنبه در این مسیر کوهستانی رخ داد.
 آن‌طور که روابط عمومی اوررژانس مازندران اعلام کرده است، این خودروی نیسان درحال حرکت به سمت آمل بود که به دلیل سقوط دو تخته سنگ دچار حادثه شد. مجروحان این حادثه دو جوان 25 و 27ساله بودند که با جراحات شدید ناشی از این حادثه توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان 17 شهریور آمل اعزام شدند.


دستگیری سارق سریالی خانه‌های مشهد
[شهروند] سارق حرفه‌ای خانه‌های مشهد به دام پلیس افتاد. متهم تاکنون به 47 سرقت اعتراف کرده، اما احتمال دارد تعداد شاکیان این پرونده بیشتر شود.
به گفته سرهنگ جواد شفیع‌زاده، رئیس‌پلیس آگاهی خراسان‌رضوی در پی اعلام سرقت منزلی مسکونی در مشهد و با توجه به افزایش پرونده‌های مربوط به سرقت وسایل خانه و محتویات داخل خودرو در نزدیکی محل سرقت اولیه، ‌کارآگاهان پلیس احتمال دادند که سرقت‌ها توسط یک‌نفر انجام شده است، که درنهایت با تحقیقات پلیس، یک متهم شناسایی و هنگام سرقت از یک مسافرخانه دستگیر شد.
آن‌طور که پلیس آگاهی خراسان‌رضوی اعلام کرده، مأموران در بازرسی از مخفیگاه متهم، ۱۵ دوربین مداربسته، یک دوچرخه، تعدادی جک خودرو، پنج حلقه رینگ و لاستیک، ۲۰ عینک آفتابی، سه دستگاه پخش خودرو، چهار تلویزیون ال‌‌ای‌‌دی و تعدادی لوازم مسروقه دیگر را کشف کردند. به گفته شفیع‌زاده، تاکنون تعداد ۴۷ مالباخته در این زمینه شناسایی و ضمن ارایه شکایات، برخی از آنان اموال مسروقه را شناسایی و با هماهنگی قضائی تحویل گرفته‌اند. او همچنین در پایان از مالباختگان احتمالی دیگر خواست با مراجعه به سایت اینترنتی WWW.Police.Ir و ورود به قسمت اموال کشف‌شده، ‌شماره سریال کالای مسروقه را وارد و پیگیری کنند.


دستگیری کارمندی که 11‌میلیارد پول بیمارستان را به جیب زده بود
[شهروند]  کلاهبردار بزرگ بیمارستان شیراز دستگیر شد. این مرد که کارشناس مالی یکی از بیمارستان‌های بزرگ شیراز بوده، در مدت چهار‌سال بیش از 11‌میلیارد تومان از صندوق این بیمارستان به حساب شخصی‌اش منتقل می‌کرد. او پس فاش‌شدن اقدامات غیرقانونی برای مدتی متواری شد، اما ظاهرا او پس از مدتی زندگی مخفیانه درنهایت به دام پلیس افتاد.
حیدر آسیابی، دادستان مرکز استان فارس با اعلام این خبر گفت: «براساس گزارش سازمان بازرسی، متهم کارشناس مالی و مسئول تهیه لیست‌های پرداختی یکی از بیمارستان‌های شیراز بوده که سال‌های ٩٣ تا ٩٧ با تغییر و دستکاری
در لیست‌های حقوق و دستمزد مبلغ 111/933/761/362ریال به حساب شخصی خود واریز و ٣٩١ فقره از اسناد مالی بیمارستان را معدوم کرده بود.» به گفته آسیابی، این مرد با برملاشدن ماجرا متواری می‌شود که با شناسایی محل اختفای او و اعطای نیابت به دادسرای عمومی و انقلاب تهران دستگیر شد و به دادسرای شیراز انتقال یافت. گفتنی است، پرونده در شعبه 20 بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شیراز در جریان رسیدگی است و متهم با صدور قرار بازداشت موقت جهت تکمیل در اختیار پلیس آگاهی استان قرار گرفته است.


تعداد بازدید :  794