شماره ۴۶۱ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۸ دي
صفحه را ببند
ورزش جهان

آنری 2 ثانیه بازیگر می‌شود
تیری آنری، مهاجم پیشین آرسنال در یک فیلم سینمایی که ‌سال آینده اکران می‌شود، بازی می‌کند. کاپیتان 37ساله پیشین آرسنال اخیراً‌ اعلام کرده قصد دارد در کلاس‌های مربیگری شرکت کند تا بلکه فرصت هدایت توپچی‌ها را به دست آورد اما او قبل از این کار می‌خواهد در فیلمی با عنوان «همراهان» که برگرفته از یک سریال آمریکایی است، نقشی 2 ثانیه‌ای ایفا کند. در این فیلم، آنری با آری‌گولد، نقش اول فیلم (با هنرمندی ژرمی پیون) گپی کوتاه خواهد داشت. این صحنه در قسمتی از فیلم رخ می‌دهد که ستاره پیشین آرسنال برای قدم زدن در خیابان‌های شهر به همراه سگ خود از خانه خارج شده‌است.

«وه آ » در مجلس لیبریا
ژرژ وه‌آ، اسطوره فوتبال لیبریا با کسب ۷۸‌درصد آرا در مجلس این کشور صاحب کرسی شد. «وه‌آ» که رهبر اپوزیسیون به شمار می‌رود، سال‌های ۲۰۰۵ و ۲۰۱۱ در انتخابات ریاست‌جمهوری شکست خورد اما حالا این فرصت را پیدا کرده است تا سناتور مجلس لیبریا شود و شانس خود را برای ریاست‌جمهوری در‌ سال ۲۰۱۷ افزایش دهد.این انتخابات به علت شیوع بیماری ابولا در 3 ماه اخیر به تعویق افتاده است.

پایان مرخصی زندان
مرخصی در نظر گرفته شده برای اولی هوینس، مدیر سابق بایرن که از روز 25 دسامبر و به قصد دیدار او با خانواده‌اش در آستانه ‌سال جدید شروع شده بود، پایان یافت و او به زندان بازگشت. گفته می‌شود قرار است اوایل ژانویه‌ سال جدید هوینس روزها برای کار به بیرون از زندان برود و شب‌ها به سلولش برگردد.


تعداد بازدید :  257