شماره ۴۵۵ | ۱۳۹۳ پنج شنبه ۲۷ آذر
صفحه را ببند
گزیده خوانی

   سازمان استاندارد تکذیب کرد| در پی انتشار خبری با عنوان «در پی تفاهم سه سازمان، استفاده از خمیر مرغ مجاز شد» به نقل از رئیس سازمان دامپزشکی کشور مبنی بر بلامانع بودن استفاده از خمیر مرغ در فرآورده‌های گوشتی سازمان استاندارد اعلام کرد: تاکنون هیچ‌گونه تفاهمنامه‌ای مبنی بر بلامانع بودن استفاده از خمیر مرغ امضا نشده است و کماکان از نظر سازمان ملی استاندارد ایران، استفاده از خمیر مرغ در فرآورده‌های گوشتی به دلیل مخاطرات بهداشتی و موضوع حلیت ممنوع است.

     اعلام آمادگی اروپا و آمریکا برای حضور در صنعت نفت| مهدی حسینی مدیرکل کمیته بازنگری قراردادهای نفتی از اعلام آمادگی کشورهای اروپایی و آمریکایی برای حضور در صنعت نفت ایران خبر داد و اعلام کرد: به دلیل هزینه‌های پایین تولید و بالا بودن پتانسیل نفتی بازار ایران در صورت حذف تحریم‌ها بازار نفت ایران بازار جذابی برای کشورهای اروپایی و آمریکایی خواهد بود.

 افول اقتصاد جهانی در‌ سال 2014| خبرگزاری رویترز در گزارشی به تحلیل کارنامه اقتصادی جهان در‌ سال‌جاری میلادی پرداخته است. این خبرگزاری آورده است: اقتصاد جهانی درحالی‌ سال 2014 میلادی را پشت سر می‌گذارد که خبرهای خوشی از چهار گوشه دنیا به گوش نمی‌رسد.


تعداد بازدید :  301